מאכלים אסורים ללחץ דם גבוה המלצות

מאכלים אסורים ללחץ דם גבוה המלצות

 

שמירה על לחץ דם תקין היא תנאי להצלחה טיפולית בחולי סוכרת . זה נכון גם לגבי טרום סוכרתיים ולגבי מרבית האוכלוסייה. בכתבה הבאה נגיש סקירה של מאכלים אסורים ללחץ דם גבוה המלצות

גבינה ללא מלח דל נתרן

גבינה ללא מלח דל נתרן

הקשר בין תזונה  ללחץ דם

התזונה שלנו מאד משפיעה על לחץ הדם . בנוסף לגורמים פנימיים , גנטיקה ולחצים אישיים . לכן הקפידו על המזון שאתם אוכלים והקפידו על ארוחות בריאות עם מבחר של ירקות טריים.

המלח והנתרן הסוכנים של לחץ הדם

אם לחץ הדם שלנו היה גוף שיווקי הריי שהמזון המעובד והנתרן היו אנשי המכירות המצטיינים שלו . מהם בדיוק אנו צריכים להימנע .

הנתרן במזון המעובד ובחלק לא מבוטל מהמזון המהיר מתחבא בכמות המלח בו נעשה שימוש בתהליך היצור . תפקיד המלח הוא לשמר את המוצר ולתת לו חיי מדף ארוכים ולהוסיף לטעם .

מה זה דל נתרן מוצרים דלי מלח

על האריזות של המזון שלנו מופיע כמות הנתרן ל 100 גרם מוצר. כאשר התווית מציינת שכמות הנתרן ל 100 גרם נמוכה או סביב 100 מג נתרן אזי מדובר במוצר של מלח.

מלפפון ירוק תמיד בריא

המלפפון הירוק והטרי הוא מבחינתי תחליף מעולה לחטיף מלוח. הוא זמין בכל  חנות , לשטוף ולאכול. הוא בטח לא משמין . אין כמעט נתרן ואם אתם ממש מתעקשים …..אז אפשר גם מקולף .

מלפפון לחולה סוכרת המלצות תזונה

מלפפון לחולה סוכרת המלצות תזונה

גמבה כיה  גם טעימה וגם בריאה

גמבה אדומה או גמבה ירוקה . לא משנה איזה צבע אתם מעדיפים. מבחינתי העיקר שתהיה שטופה היטב , ללא הגרעינים , ותחכה לי בקופסת הירקות שלי . הגמבה היא מקור חשוב לויטמין סי . אין בה הרבה קלוריות והיא נחשבת לירק משביע .

מרק ירקות טבעי ללא אבקות מרק

אבקות המרק הן מקור לנתרן וחומרים משמרים. בתפריט האישי שלי כחולה סוכרת הן כבר מזמן לא לוקחות חלק. כאשר אני רוצה מרק ירקות ,מאו אפילו מרק עגבניות טרי , אני פשוט טורח רבע שעה ומכין בעצמי.

 

אתר הסוכרת של ישראל מידע על הורדת לחץ דם , הסברים על מחלת סוכרת , מימוש זכויות ביטוח לאומי .