טיפול בדלקות באופן טבעי טיפים חשובים

טיפול בדלקות באופן טבעי טיפים חשובים להבראה 

לא רק חולי סוכרת מתמודדים עם דלקות אלה בשלב כזה או אחר א=רוב האוכלוסייה הבריאה. אז מה עושים וכיצד ניתן לבצע טיפול בדלקות באופן טבעי טיפים חשובים בכתבה שלפנינו !

התזונה נכונה תורמת להבראת דלקת בגוף שלנו 

אז לא רק דלקות פרקים  , למעשה כל דלקת בגוף נרפאת טוב יותר כאשר אנו מקפידים על תזונה נבונה ובריאה. נכון זה לא מורכב שתפריט של עוגות וגלידות אבל בהחלט יכול להיות תפריט מעולה וטעים במיוחד לצד היותו מזין .

טיפול בדלקות באופן טבעי טיפים חשובים

טיפול בדלקות באופן טבעי טיפים חשובים

התזונה שלנו חשובה בטיפול בדלקת כרונית כיוון שחיידקי העיכול שלנו משחררים כימיקלים שעלולים לדרבן או לדכא דלקת.

סוגי החיידקים המאכלסים את מעינו ותוצרי הלוואי הכימיים שלהם משתנים בהתאם למזונות שאנו אוכלים.   לכן תזונה נכונה חשובה לא כל חולי סוכרת או לשמירה על לחץ דם. אלא כמכלול של מזונות המעודדים את צמיחתן של אוכלוסיות של חיידקים המגרים דלקת.  ואילו אחרים מקדמים את צמיחתם של חיידקים המדכאים דלקות בגוף.

עוד באתר מתכון דג לברק בממרח לימון עם ירקות

מזונות שתורמים לטיפול והבראה מדלקות בגוף 

פירות וירקות עליהם אנו ממליצים לא פעם כבסיס מתפריט מאוזן חשובים להבראה דלקות. 

רוב הפירות והירקות בצבעים בהירים מכילים באופן טבעי רמות גבוהות של נוגדי חמצון ופוליפנולים. מה תפקידם?. תרכובות מגנות שעלולות להימצא בצמחים. 

לצד הירקות ישנם אגוזים וזרעים. מחקרים חדשים מצאו כי צריכת אגוזים וזרעים קשורה להפחתת סמני הדלקת ולסיכון נמוך יותר למחלות לב וכלי דם וסוכרת. מעבר לשמן האגוזים הבריא שהם מכילים.  גם משקאות המכילים רכיבי הפוליפנולים מקפה והפלבונולים בקקאו נחשבים בעלי תכונות אנטי דלקתיות.

תה ירוק מומלץ תמיד

לתה הירוק יש מגוון תכונות רפואיות חשובות. הודות לשפע של נוגדי חמצון פוליפנול, כולל קטכין הנקרא EGCG. נוגדי חמצון אלה יכולים להשפיע לטובה על בריאותנו. ידוע כיום כי לתרכובות בתה ירוק יכולות לשפר את תפקוד המוח  בנוסף תה ירוק יכול להרוג חיידקים, המשפר את בריאות השיניים ומוריד את הסיכון לזיהום ולסייע לגוף להילחם בדלקות. 

אתר הסוכרת של ישראל כתבות חשובות בנושא תזונה ובריאות. סיוע במימוש זכויות רפואיות ביטוח לאומי החזרי מס הכנסה איתור כספים אבודים ואביזרי סיוע לחולי סוכרת סוג חולי סוכרת סוג 2 תזונה נכונה לחולה סוכרת