המערכת מיקי חיימוביץ סוכרת טעמו המר של הסוכר

המערכת מיקי חיימוביץ סוכרת חוויית הצפייה שלי טעמו המר של הסוכר

אהבתי את התוכנית של מיקי חיימוביץ ( המערכת סוכרת ) היא חושפת בצורה ברורה בשפה שכולם את הסכנות של מחלת הסכרת ואת המאפיינים של המחלה הזוחלת. טעמו המר של הסוכר היא תכנית חשובה מאד . מיקי חיימוביץ היום חברת כנסת בהחלט משקפת מציאות מפחידה.

בניגוד לאחרות מאובחנת רק כאשר כבר היא יש נזקי סוכרת ונדרש תהליך מימוש זוכיות ביטוח לאומי לחולה סוכרת. אז מהיכן נתחיל ? קודם כל מחמאות למערכת התכנית שחשפה בקול רם את מה שהשיח הציבורי מחריש שנים – מחלת הסוכרת היא מגיפה תרבותית שנובעת בלא מעט מקרים מהתנהלות שלנו כאנשים , מאופן צריכת המזון המשופע באוכל עתיר סוכר ומאיץ , לצד אורח חיים מודרני , את הגורמים למחלת הסוכרת.

הסרט המערכת מיקי חיימוביץ סוכרת

מומלץ לצפות בתכנית המופיעה לצפייה ישירה באתר רשת ( המערכת – המערכת, עונה 5, פרק 2: טעמו המר של הסוכר רשת 13 ) . אני ממליצה לצפות בתכנית במלואה , ואף לחזור על הצפייה שוב על מנת ללמוד , ממש כך , כיצד ניתן לאמץ אורח חיים בריא ותזונה נכונה על מנת למנוע הופעת מחלת הסוכרת ולמי שכבר חולה סוכרת ועסוק במימוש זכויות ביטוח לאומי לחולה סוכרת , כיצד להאט את המחלה ואת נזקי מחלת הזוכרת.

סרטים מומלצים על סוכרת

ישנם לא מעט סרטים מומלצים על סוכרת שניתן לצפות ברשת . נמליץ לכם סרט דוקומנטרי לא רק על סוכרת אלא על תעשיית הסוכר ברחבי העולם והנזקים הסביביתיים והחברתיים שהיא מסבה . אנחנו באתר הישראלי לסוכרת ואורח חיים בריא חושבים שמודעות עצמית היא מפתח חשוב להתמודדות עם סוכרת. לצד מימוש זכויות מענק כספי לחולה סוכרת מביטוח לאומי . חשוב לטפח יידע , להכיר מחקרים חדשים בנושא סוכרת ולהכיר היטב את חדשות הסוכרת .

נטפליקס סרט על סוכרת – במסגרת הדרה רקוב , ישנו פרק מעולה על סוכרת. חשוב לצפות בו להבין את היקף המסחר של הסוכר ואת ההשפעות השליליות ברחבי אמריקה.

מס על משקאות ממותקים

החל מינואר 2022 תגבה המדינה מס קבוע על משקאות מתוקים. מדובר על כלל המשקאות לרבות משקאות דיאט. פחית קוקה קולה תתייקר בכ- 25 אגורות, ליטר וחצי קנקל קולה או שתייה מתוקה אחרת יתייקר בכ-1.5 שח ואילו משקה קולה דיאט זירו יתייקר ב 1.05 שח לליטר וחצי.

מימוש זכויות חולה סוכרת בביטוח לאומי

ביטוח לאומי מגדיר את מחלת הסוכרת כמחלה המזכה באחוזי נכות לחולה סוכרת עוד לפני שלב הפגיעה איברי מטרה מהשלכות הסכרת. טבלת אחוזי נכות ביטוח לאומי לחולה סוכרת ממחישה את שלבי מחלת הסוכרת ואת חוזי הנכות להם זכאי חולה סוכרת מביטוח לאומי .

  1. היפרגליקמיה או סוכרת, בלא טיפול תרופתי. 0%
  2. סוכרת בטיפול פומי או אנלוג 1 – GLP. 10%
  3. סוכרת בטיפול אינסולין או בטיפול משולב עם אינסולין. 20%
  4. סוכרת לא מאוזנת המטופלת טיפול אינטנסיבי באינסולין (ארבע זריקות ומעלה ביום או שימוש במשאבת אינסולין). 40%

שימו לב כיצד מחלת הסוכרת זוחלת אל תוך הגוף בשלבים . אחוזי הנכות הגבוהים לחולי סוכרת ניתנים לרוב על סיבוכים מורכבים של סוכרת ואת הטבלה המלאה למימוש זכויות ביטוח לאומי לחולה סוכרת תוכלו לקרוא כאן

5 מאכלים שאינם מומלצים לחולה סוכרת

ישנה הסכמה קולקטיבית בין מחקרים שונים אילו מאכלים אינם טובים לחולה סוכרת ואלו פשוט מזונות שמעלים את רמות הסוכר בדם .

  1.  לחם לבן  אינו לחם מומלץ לחולה סוכרת ( לחם שיפון כן )
  2. צ'יפס מטוגן אינו מומלץ לחולה סוכרת
  3. ממתיקם מלאכותיים אינם מומלצים במזון לחולה סוכרת או טרום סוכרתיים
  4. פרות יבשים עטופים בסוכר ! זה רק נראה בריא חלקם מצופים סוכר או סוכר פרות או פרוקטוז אחר
  5. דיאטה דלת שומן , שאינה מפוקחת  , אינה טובה לתפריט חולה סוכרת , בתכנית המערכת טעמו המר של הסוכר ישנה התנגדות לדיאטה דלת שומן
צפו בווידאו אודות מיקי חיימוביץ סוכרת טעמו המר של הסוכר תחקיר איפה אנחנו פוגשים את הסוכרים בתפריט היום יומי שלנו.

לרגל יום הסוכרת הבינלאומי. שימו לה לפרסום ארגון הבריאות של האום. מה בכתבה?.  המפתחות לטיפול בסוכרת וטיפול הוליסטי בסוכרת. תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה, שמירה על משקל גוף תקין. עוד על הימנעות משימוש בטבק הם דרכים למנוע או לעכב את הופעת הסוכרת מסוג 2. ניתן לטפל בסוכרת ולהימנע או לדחות את השלכותיה באמצעות דיאטה, פעילות גופנית, תרופות ובדיקות סקר וטיפול קבוע לסיבוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *