תחקיר הסוכר מיקי חיימוביץ המערכת

תחקיר הסוכר מיקי חיימוביץ המערכת

תכנית המערכת בנושא תחקיר הסוכרת במדינת ישראל , גורמים לסוכרת , כיצד ניתן להימנע מסוכרת היא בעיני תכנית מבורכת ולמעשה תכנית המשך לתכנית המערכת בנושא מה הילדים שלנו אוכלים המערכת בנושא צריכת משקאות ממותקים וחטיפים. התכנית מאד מעורכת בעיני והיא עוסקת במחלת הסוכרת בישראל ובעיקר כיצד ניתן לגלות מודעות למחלת הסוכרת . התכנית אינה מתעסקת עם קשיים במימוש זכויות ביטוח לאומי למחלת הסוכרת או עם מענק לחולי סוכרת מביטוח לאומי אך עוסקת בצורה חדה וברורה בגורמים למחלת הסוכרת בישראל .

זהירות סוכר תפריט לחולה סוכרת ותפריט דל סוכר למי שאינו חולה סוכרת

דיאטנים וחוקרים רבים קוראים לנו לחזור לדיאטה הים תיכונית שבעבר אפיינה את התזונה של הישראלי. מסתבר שתפריט למניעת סוכרת לא שונה בהרבה מדיאטה לחולה סכרת או תפריט לחולה סוכרת למבוגרים. הימנעות ממזונות עתירי פחמימות , כמו גם הימנעות ישירה ממזון מעובד עתיר סוכר ושומנים רוויים הנקראים בקיצור אוכל תעשייתי יכולים לסייע במניעת מחלת הסוכרת ולסייע למבוגרים חולי סוכרת בהקטנת ערכי הסוכר בדם.

תחקיר הסוכר מיקי חיימוביץ

התכנית של מיקי חיימוביץ על הסוכרת היא תכנית אמיצה ! היא חופשת את חשיפת הצרכנים למזון עתיר סוכר שגורם בטווח הארוך להתפרצות מחלת הסוכרת לצד תיעוד חולי סוכרת והאדישות למחלת סכרת עד שמופעים תסמינים לסוכרת שחלקם כבר לא ניתן לרפא וכל מה שניתן הוא להגיש תביעה לביטוח לאומי לקבלת אחוזי נכות לחולה סוכרת או מענק לסוכרת וביתר הזמן לנסות לשמור על הבריאות והתכנית תחקיר הסוכר מיקי חיימוביץ המערכת היא בהחלט ראויה לצפייה לכל מיש שמעוניין לקבל מושג בנושא מניעת מחלת סכרת 



אז כיצד ניתן למנוע סוכרת 

ניתן למנוע נזקי סוכרת או התפרצות מחלת הסוכרת על ידי אימוץ תפריט בריא דל סוכר ועתיר בשומנים טובים. חשוב להתייעץ עם דיאטנית של קופת חולים ( מומלץ מאד ) ולהתאים תפריט אישי לחולי סוכרת מבוגרים וגם תפריט בריא לילדים. הקדשת הזמן והמחשבה , הקניית אורח חיים בריא  , הליכות בריאות בשעות אחר הצהריים ובערב מוסיפות לבריאות ובתיאום רפואי ובדיקות שגרתיות ניתן למנוע התפרצות מחלת הסוכרת וחשוב מאד מאד  – לחייך ולהסיט הצידה מתחים ואורח חיים אינטנסיבי 

מזונות לחולה סוכרת וגם לכל מי שמעוניין בתפריט דל סוכר

להלן 5 מזונות מומלצים לחולה סוכרת ויש להם מקום בכל תפריט דל סוכר , גם לילדים וגם למבוגרים ! עם קצת תיבול ( להימנע ממלח זוכרים ? ) ניתן ליצור מהם מתכונים מזינים וטעימים לחולה סכרת . 

ברוקולי בתנור 

דג בתנור 

שמן זית בסלט ירקות טרי  

תרד מבושל או משולב כמצע לדג בתנור 

אגוזי מלך עם שומן בריא 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *