ירקות מומלצים לחולי סוכרת רשימה מעודכנת

ירקות מומלצים לחולי סוכרת רשימה מעודכנת 

דיאטה לחולה סוכרת יכולה להיות עשירה ולתרום לבריאות כמו גם להורדת הסוכר בדם. אספנו עבורכם רשימת ירקות מומלצים לחולי סוכרת type1  וגם type2 שחשוב לשלב במסגרת דיאטה לחולה סוכרת  

ירקות מומלצים לחולי סוכרת 

למה ירקות מומלצים לחולה סוכרת ?   כי הם לא כוללים פחמימות וסוכרים , הם תורמים לאזן הסוכר בדם ומסייעים לשמור על רמות סוכר מאוזנות. 

רשימת ירוקות מומלצים לדיאטה של חולה סוכרת 

חסה לחולה סוכרת 

ירקות ירוקים ירוקים עשירים בחומרים מזינים ונוגדי חמצון המגנים על בריאות הלב והריאות. אין בהם סוכר או פחמימות והם מוגדרים בתור סופר פוד. 

המרכולים בארץ מציעים סוגים רבים של חסה , עלי בייבי ומגוון רחב של עלים ירוקים שניתן לשלב בארוחות , בסלט ירקות ובכלל רצוי תמיד שיהיו באזור שלך כמה עלי חסה שטופים. 

זרעי צ'יה לחולי סוכרת  (Chia )

זרעי מכילים צ'יה  מספקים לא מעט אנרגיה לגוף ומוסיפים לו בריאות. הם מכילים כמויות גדולות של סיבים תזונתיים, כמות הפחמימות שלהם נמוכה והם קלים לעיכול.

בנוסף יש בהם להפחית את לחץ הדם ולהלחם בדלקות . יש להם מקום נכבד  ברשימת ירקות מומלצים לחולי סוכרת רשימה מעודכנת .

ירקות עם חלבון טבעי לחולה סוכרת

חולה סוכרת רבים מתמודדים עם השאלה על מקור החלבון. למי שאינו צורך עוף או בשר ישנה רשימה של ירקות המוגדרים כתחליף בשר בדיאטה מאוזנת לחולה סוכרת .

ברשימת הירקות העשירים בחלבון לחולה סוכרת ניתן למנות

עדשים שניתן שלב במרק או בארוחה מבושלת
שעועית לבנה טרייה לאחר שהושרתה במים
חומוס גרגרים טריים לאחר השרייה במים טרי וטבעי
אפונה ירוקה שניתן לרכוש קפואה בכל סופר מרקט
שקדים טריים ולא קלויים שקד טבעי הוא ממזונות העל של המאה ה 21

 

דיאטה לחולה סוכרת ותזונה מאוזנת מושגת באמצעות אורח חיים בריא , הפחחת לחצים ואימוץ הרגלי חיים בריאים. על מנת להרכיב דיאטה לחולה סוכרת יש להתייעץ עם דיאטנית מוסמכת של קופת חולים כשם שבתהליך מימוש זכויות רפואיות לחולה סוכרת רצוי להתייעץ עם חברה מקצועית למימוש זכויות ביטוח לאומי או עם עורך דין מומחה לתביעות ביטוח לאומי

הכתבה אינה מחליפה ייעוץ תזונתי מקצועי 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *