תזונה נכונה למניעת סוכרת מסוג 2 תפריט

תזונה נכונה למניעת סוכרת מסוג 2 תפריט

מדריך תזונה נכונה למניעת סוכרת מסוג 2 תפריט מסודר באמצעות דיאטנית של קופת חולים . ניתן למנוע את מחלת הסוכרת באמצעות תפריט מאוזן לטרום סוכרתי 

מה אוכלים?  תזונה נכונה למניעת סוכרת מסוג 2 תפריט אישי

בהתעלם מבעיות גנטיות וגורמי רקע הריי שמרבית שהדעה הרווחת כיום שבאמצעות תפריט אישי מאוזן ניתן למנוע הופעת מחלת סוכרת מסוג 2. אומנם בהיעדר מחלת הסוכרת בגוף יהיה קשה לממש זכויות ביטוח לאומי לחולה סוכרת ולקבל פטור ממס הכנסה , אבל שיש בריאות מי צריך פיצוי על מחלת הסוכרת.

אז מה כדאי לאכול על מנת לסייע להוריד ערכי סוכר A1C? התפריט אינו קשיח. 

אז עוד לפני התייעצות עם דיאטנית של קופת החולים שלך ובניית תפריט לחולה סוכרת או טרום סוכרתי הנה הטיפים החשובים לבניית תפריט למניעת מחלת הסוכרת.

  1. סוכר בקפה – ממש לא חייבים גם לא ממתקי מלאכותי . לאחר שתיית כמה כוסות קפה ללא סוכר תתרגלו מהר מאד ותאהבו את הטעם של קפה ללא סוכר .
  2. צריכת ירקות בריאים מספר פעמים ביום לפי המלצת הדיאטנית באופן שיתאים לתזונה האישית שלך
  3. הימנעות מצריכת פחמימות מורכבות כמו לחם לבן ומעבר לצריכת לחם מקמח מלא , קמח שיפון , לחם מקמח סובין עם עדיפות ללחם מקמח מלא ללא מלחץ
  4. אכילה עקבית מפוזרת על פני היום של מוצרי מזון טריים ולא מעובדים. רצוי להימנע מאכילת בשר מעובד , פירות עתירי סוכר ולהעדיף מזון בעל אינדקס גליקמי נמוך.

מגנזיום לחולה סוכרת ויטמין D 

  1. צריכת מגנזיום לפי מחקרים שונים מורידה את הסיכוי לחלות בסוכרת מסוג 2 . לפני צריכת מגנזיום חיש להתייעץ עם רופא של קופת חולים ולהבטיח איזון חומרים בדם.
  2. סוכר חום ?  אותו דבר כמו סוכר יש להימנע מסוכר חום בדיוק כמו התנזרות מסוכר לבן פחמימה היא פחמימה
  3. מים זה הכי בריא ! משקאות קלים מכילים סוכר בכמויות גדולות ומיותרות . אפשר לגוון את המים על הכנת תה קר בבית ללא תוספות סוכר והכי טוב – מים !
  4. חטיפים מיותרים עתירי שומן ונתרן יישארו במדפי המרכול לרבות צ'יפס מעובד עתיר במלח ונתרן. רוצים למנוע סכרת פשוט תמנעו מחטיפים עתירי קלוריות ופחמימות ריקות
  5. עוגות ועוגיות לצרוך במידה קלה מאד , פרוסה אחת לזמן ארוך יותר מזה פשוט מיותר

כתבות מומלצות בנושא תזונה לחולה סוכרת 

תזונה לחולה סוכרת  כתבה מפורטת על מזון לחולה סוכרת 

מה מותר לחולה סוכרת לאכול   בתאבון כל המזונות המומלצים לחולה סוכרת וכיצד למנוע סוכרת מסוג 2 

כמה סוכר יש באבטיח  האם מותר לחולה סוכרת לאכול אבטיח  

gloo אתר הסוכרת של ישראל . הכתבה היא בגדר סקירה ואינה בגדר המלצה רפואית . בכל שאלה בנושא מומלץ לפנות לרופא המשפחה בקופת החולים שלך . תזונה נכונה למניעת סוכרת מסוג 2 תפריט כיצד לנוע סוכרת באמצעות תזונה נכונה ותפריט מאוזן לחולה סוכרת או חולה טרום סוכרת בניית תפריט עם דיאטנית של קופת חולים 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *