תפריט דיאטה לחולי סכרת

תפריט דיאטה לחולי סכרת אתר הסוכרת

חולי סוכרת ומי שאובחן כטרום סוכרתי נדרש לסגל לעצמו תפריט דיאטטי על מנת לשלוט על ערכי הסוכר. אתר הסוכרת של ישראל מגיש לכם תפריט דיאטה לחולי סכרת אתר הסוכרת

מה כולל תפריט דיאטה לחולי סכרת

מרבית האנשים השומרים על תפריט מאוזן לחולה סוכרת נדרשים לשבור הרגלים ישנים. לוותר על מזונות שהיו רגילים אליהם. אפילו שתיית הקפה או התה נדרשת להיות ללא סוכר. בנוסף אני באופן אישי ממליץ שלא לאכול מזונות עם תחליפי סוכר.

בתפריט לחולה סוכרת נחזור לימים בהם הייתה מומלצת הדיאטה הים תיכונית המבוססת על מאכלי חלב , עוף ודגים ונוותר על פחמימות מיותרות , מזון תעשייתי. על מזונות עתירי סוכר או נתרן נוותר גם כן.

תפריט דיאטה לחולה סוכרת אתר הסוכרת הישראלי

תפריט דיאטה לחולה סוכרת אתר הסוכרת הישראלי קרדיט תמונה ירקות

לאורך השנים בהן אני נדרש לשמור על דיאטה לחולה סוכרת הגעתי למסקנה חשובה. אפשר לייצר תפריט טעים ומגוון לחולה סוכרת. להמשיך להנות מאוכל טוב וטעים ומדי פעם , מה לעשות , לשבור שגרה . כל עוד ערכי A1C נשמרים בטווח תקין.

מה אסור לחולי סוכרת לאכול

  • מזונות מעובדים עתירי פחמימות חטיפים על בסיס קמח לבן
  • שוקולד וגלישה בכמות לא מאוזנת המעלים את רמות הסוכר בגוף
  • אבטיח מלון מעבר למנת פרי ידועה ומוגבלת בכמות
  • לחם לבן ולחמניות מקמח לבן  מעלים מהר את רמות הסוכר בגוף
  • פירות עתירי סוכר פרוקטוז , פשוט לוותר ולצרוך מעת לעת
  • תירס אף הוא אינו מומלץ לחולי סוכרת ואין לכלול אותו בתפריט מאוזן

טיפים חשובים לתפריט דיאטטי לחולה סוכרת טרום סוכרתיים

הקפידו לבשל מזונות בריאים כמו דגים ועוף על מנת לסייע בהגנת הלב ועל כלי הדם על ידי אכילת שומן רווי פחות הפחתת רמות הכולסטרול.

למדו כיצד לספור פחמימות על מנת לשמור על רמות הסוכר בדם בטווח היעד שלך. לאורך זמן תכירו את תגובת ערכי הסוכר שלכם לאחר אכילת מזונות מסוימים ותכירו את הכמויות הנדרשות על מנת לאזן אותם .

למדו להכיר את טבלת ערכי אינדקס גליקמי אילו מזונות עתירי סוכר ואלו ניתן לצרוך .

 

תפריט דיאטה לחולי סכרת אתר הסוכרת 2019 עם טיפים חשובים כיצד לשמור על רמות סוכר תקינות לאורך היום , אילו מתוקים לשלב במזון לחולה סוכרת אתר הסוכרת הישראלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *