טיפול בחולה סוכרת חדשות 2019

טיפול בחולה סוכרת חדשות 2019

הרפואה מביאה בקצב מהיר טיפול לחולה סוכרת ובתוספת אורח חיים בריא ניתן להימנע מתופעות לוואי של מחלת הסוכרת גם לחולי סוג 1 . בכתבה זו באתר הסוכרת של ישראל טיפול בחולה סוכרת חדשות 2019

טיפול בחולה סוכרת טרום סוכרת אתר הסוכרת של ישראל כיצד לטפל בסוכרת סוג 1 או סוכרת סוג 2 באמצעות אורח חיים בריא אימוץ טכנולוגיות חדשות שמירה על כף רגל תזונה ומימוש זכויות

טיפול בחולה סוכרת חדשות 2019

טיפול בחולה סוכרת 2019

מחקרים חדשים בנושא טיפול בסוכרת

שנת 2020 בסימן תחום הטיפול בסוכרת המשתנה במהירות כאשר מחקר חדש, טכנולוגיה וטיפולים שיכולים לשפר את בריאותם ורווחתם של אנשים עם סוכרת ממשיכים להתגלות.

האגודה האמריקאית לסוכרת ADA מספקת מידע רב בנושא ואף הפיקה גישה טיפולית הנקראת הסטנדרטים של טיפול רפואי בסוכרת . המסמך הפך לסטנדרט בין לאומי לטיפול בחולה סוכרת עודכן וכולל סעיף ייעודי על טכנולוגיית הסוכרת.

חשוב שחולה סוכרת , לפני או אחרי תהליך מימוש זוכיות ביטוח לאומי לחולה סכרת , יכיר את המסמך ויוכל לאמץ טיפול חדשני לחולה סוכרת .

ההמלצות הקליניות לטיפול בסוכרת ידועות זה זמן רב ואינן מתעדכנות באופן תדיר .  הליכות וספורט לצד תפריט בריא לחולה סוכרת , הימנעות מלחצים מיותרים וטיפול הולם לטרום סוכרתיים נשארו חשובים ידועים ויש להם השפעה קריטית לערכי הסוכר בדם לאורך זמן . ישנם גם מחקרים חדשים הממליצים על הליכות ומציינים את הקשר בין טיפול בסוכרת להליכה ספורטיבית מספר פעמים בשבוע .

טיפול בחולה סוכרת חדשות חשובות לשנת 2020

הטיפול בסוכרת מתחיל בנו ! לחץ בחיים בעבודה ובמישור האישי מפירים את איזון הסוכר בדם ובטווח הארוך גורמים לעליית ערכי הסוכר בדם , עליית ערכי A1C , מעלים לחץ דם וגורמים לנזקי סוכרת. מה עושים ?   מאמצים אורח חיים רגוע ושליו.

מימוש זכויות רפואיות ופטור ממס הכנסה יכול לאפשר לכם לעבוד פחות הודות למענק חד פעמי לחולה סוכרת, פטור ממס הכנסה ומימוש פטורים על ידי ניצול כל הזכויות שמגיעות לחולי סוכרת .

טרום סוכרתיים צריכים להתמקד במניעת סוכרת . עוברים לתפריט בריא לחולה סוכרת , פחות לחם ועוגות , יותר ירקות טריים והרבה פחות מזון עתיר נתרן תעשייתי ומיותר . אוכל טרי בבית  , אוכל ללא מלח וסוכר מיותר למד פעילות גופנית והורדת מתחים אמורים לסייע לכם להימנע ממחלת הסוכרת.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *