הליכה לחולי סכרת פעילות גופנית מומלצת

הליכה לחולי סכרת פעילות גופנית מומלצת

מחלת הסוכרת נגרמת בין היתר מחוסר פעילות גופנית והתעמלות. לכן אנשים שאובחנו בטרום סוכרתיים או עם מחלת סוכרת צריכים להקפיד על התעמלות סדירה . הליכה לחולי סכרת המלצות לפעילות גופנית לשמירה על ערכי הסוכר .

הרבה לפני מימוש זכויות 

מה עובר לכם בראש כאשר אתם שומעים את הביטוי סוכרת ?  להרבה אנשים זה מעלה מחשבות על דיאטה מותאמת לחולה סוכרת ועל מימוש זכויות ביטוח לאומי. בפועל על ידי שמירה על אורח חיים בריא ניתן לחיות חיים מלאים וטובים ובפועל לנצח את הסוכרת.

הליכה לחולי סכרת פעילות גופנית מומלצת

הליכה לחולי סכרת פעילות גופנית מומלצת

מה חשוב לדעת לפני תחילת פעילות גופנית לחולה סוכרת 

  1. חולי סוכרת יכולים להוריד את רמות הסוכר בגוף ואת ערכי A1C באמצעות פעילות גופנית
  2. להליכות ופעילויות אחרות יש להוסיף אורח חיים בריא , הימנעות מכעסים מיותרים לחץ מיותר
  3. כמובן תפריט מותאם לחולה סוכרת עם מזונות שאינם מעלים את רמות הסוכר בגוף
  4. ולא פחות חשוב , מניסיון אישי שלי  , להיות תמיד שמח ולהיצמד להנחיות דיאטנית ורופא הסוכרת

לפני פעילות גופנית מתייעצים עם רופא מומחה לסוכרת 

הפעילות הספורטיבית לסוכרתיים שונה מאחד לשני. יש להתייעץ עם רופא מומחה לפני תחילת פעילות וכמובן עם מרפאת סוכרת. על מנת לא להיקלע למצבים של ירידות סוכר חדות במהלך הפעילות או אחריה, יש להתחיל את הפעילות הסדירה באופן הדרגתי ובאופן מותאם לך באופן אישי.

הפעילות הגופנית שלי כחולה סוכרת ותיק

אני נוהג לעשות הליכות אחת ליומיים. יום כן , יום לא . אני מודד את ערכי הסוכר בדם לפני ההליכה , מוודא שאני לא בערכים נמוכים מדי ויוצא לדרך במסלול מוכר. תמיד מצטייד בבקבוק מים. אני שומר על מסלול שאינו רחוק עין אדם , לכל מקרה שלא יהיה. הטלפון תמיד איתי ואני מודע לעצמי לאורך כל הפעילות. אני הולך בכל פעם כ 45 דקות . התחלתי את המסלולים בעשרים דקות ובכל שבוע הגדלתי את טווח הזמן ב 5 דקות .

טאי צ'י לסוכרתיים 

בשנת 2009 חוקרים מאוניברסיטת פלורידה בדקו 62 נשים קוריאניות שהוקצו לאחת משתי קבוצות – קבוצת ביקורת וקבוצת אימונים שהחלה בתרגול קבוע של טאי צ'י. אלה שסיימו את מפגשי הטאי צ'י הראו שיפור משמעותי בבקרת הסוכר בדם. הם גם דיווחו על עלייה בחיוניות, אנרגיה ובריאות נפשית.

יוגה לסוכרת

יוגה משלבת בתנועות נוזלים הבונות גמישות, חוזק ואיזון. זה מועיל לאנשים עם מגוון מצבים כרוניים, כולל סוכרת. זה מוריד מתח ומשפר את תפקוד העצבים מה שתורם לחיוניות והורדת ערכי הסוכר ולסייע לערכי לחץ דם תקינים

בכל מקרה יש להתייעץ עם רופא משפחה בקופת חולים או ברופא מומחה לסוכרת שיסייע לך להגדיר את הפעילות המומלצת עבורך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *