בדיקת סוכרת סופר פארם המוגלובין מסוכרר HbA1c

בדיקת סוכרת סופר פארם המוגלובין מסוכרר HbA1c

חולי סוכרת כלולים באוכלוסיית הסיכון ולכן חייבים לנקוט משנה זהירות בכל מה שקשור לבידוד קורונה וציות להנחיות משרד הבריאות. חרף זאת יש לבצע בדיקות דם לסוכרת לכן אפשר לבדוק ביצוע בדיקת סוכרת סופר פארם המוגלובין מסוכרר HbA1c – הכתבה באתר הכתבה אינה מחליפה ייעוץ מקצועי על פי כל דין לפי המאפיינים האישיים של אדם ! 

בדיקת סוכרת סופר פארם המוגלובין מסוכרר HbA1c אתר הסוכרת של ישראל

בדיקת סוכרת סופר פארם המוגלובין מסוכרר HbA1c אתר הסוכרת של ישראל

מה זה A1C ולמה הוא משמש כמדד לסוכרת 

המונח HbA1c מתייחס להמוגלובין המושרה. זה מתפתח כאשר המוגלובין, חלבון בתוך כדוריות הדם האדומות הנושא חמצן בכל גופך, מצטרף לגלוקוזה בדם, ונעשה סוכרי. בבדיקת הדם לאבחון סוכרת מסוג 2 . בדיקת HbA1c מתייחס להמוגלובין  A1c  המזהה את ריכוז הגלוקוז הממוצע בפלסמה ובאמצעות הריכוז שלו מוגדרת חומרת הסוכרת בשלושת החודשים האחרונים. המדד משמש גם ככלי לבחינת חומרת הסוכרת בוועדה רפואית של ביטוח לאומי.

על ידי מדידת המוגלובין  HbA1c  רופא סוכרת מקבל תמונה כוללת של רמות הסוכר בדם הממוצעות שלנו במשך תקופה של 3 שבועות / חודשים.

ערכי בדיקות HBA1C רמת סוכרת מחשבון 

עד 6 – ללא סוכרת ערכים רגילים

6-6.4  טרום סוכרת

מעל 6.5 – חולה סוכרת

במה שונה A1C מבדיקת עם מד סוכר בייתי 

תאי דם אדומים חיים עד ארבעה חודשים, כך ש- HbA1c נותן אינדיקציה לכמות הסוכר שהיית בדם שלך במהלך החודשים האחרונים. זה שונה מבדיקת דם ביתית  המודדת כמה סוכר יש לך בדם באותו הרגע אך לא נותנת אינדיקציה למחלת סוכרת או מקנה זכויות בביטוח לאומי.

תזונה המסייעת להוריד את רמות הסוכר בגוף

אין תפריט אחד אבסולוטיי המתאים לכל חולי הסוכרת. תפריט מומלץ להורדת סוכר בדם נבנה באופן אישי על ידי דיאטנית מקצועית של קופת חולים עלי הנחיות שהיא מקבלת ממרפאת סוכר. יחד עם זאת יש מזונות מומלצים לחולי סוכרת שאינן מכילים סוכר בכמות גבוהה ותומכים הערכים תזונתיים חשובים :

  1.  ירקות בריאים במבחר צבעים שטופים ובחלק מהמקרים מקולפים כמו מלפפון טרי 4
  2. קטניות מבושלות כחלק מארוחות צהריים או ערב לחולה סוכרת
  3. מזונות דלי נתרן המסייעים לשמירה על לחץ דם תקין לחולה סוכרת

בימים של בידוד שבו לא מומלץ להגיע לאזור של נבדקים רבים מומלץ לבצע בדיקות סוכר , ככל שניתן באחד מסניפי סופר פארם זמינות בדיקות ניתן לבדוק מול שירות לקוחות או להיכנס לאתר ולהתחיל צ'אט עם רוקח

הכתבה אינה מחליפה ייעוץ מקצועי על פי כל דין לפי המאפיינים האישיים של אדם ! בדיקת סוכרת סופר פארם המוגלובין מסוכרר HbA1c אתר הסוכרת של ישראל טיפים חשובים לשמירה על ערכי סוכר למי שנמצא בבידוד בדיקות דם מהירות ללא קופת חולים.  מצאתם שגיאה – שלחו אלינו פניה ואנו נתקן באמצעות צור קשר בכל אחד מעמודי האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *