הליכה למה זה בריא מחקרים חדשים

הליכה למה זה בריא מחקרים חדשים

הליכה בשעות הערב כספורט עממי כבשה ת ישראל בעשור האחרון. הפעילות הגופנית מומלצת לא רק לחולי סוכרת אלא לכלל האוכלוסייה. כתבה מיוחדת על הליכה למה זה בריא מחקרים חדשים למקומות היכון הכן צא ! מה הליכה עושה לגוף

הליכה למה זה בריא מחקרים חדשים

הליכה למה זה בריא מחקרים חדשים

מסייע לשמירה על המשקל

הליכה מסייעת לגוף להתנגד להשמנה. יתרה מזאת מחקרים חדשים מראים כי אנשים שהולכים בכל יום שעה הצליחו לדכא את מערך ההשמנה של הגוף.

ריסון התשוקה למתוקים

מלבד שרפת קלוריות והורדת הסוכר בגוף הליכה תורמת לדיכוי הרצון לאכול דברי מתוקה וסוכר. לחולי סוכרת ולאנשים השואפים לשמור ערכי סוכר תקינים בגוף אלו חדשות חשובות. פחות חטיפים מסוכרים פחות מזון מעובד זה המסר גם של התכנית טעמו המר של הסוכר.

פחות כאבי מפרקים כאשר הולכים

מחקרים חדשים בתחום הבריאות מצאו שיש קשר בין הליכה סדירה וספורטיבית לבין הקלה על כאבי מפרקים. מספר ההליכה , או יותר נכון מספר הליכות בשבוע נסייע להגן על המפרקים , ברכיים וירכיים. הליכות בהתאם להמלצות רופא משפחה הן כמו טיפול 10,000 לגוף שלנו.

כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות הליכה

כאן התשובה היא מאד אישית. תלוי במצב הבריאות וכמובן שיש לבנות סרגל מאמצים אישי. במקרה כזה חשוב לבדוק מול רופא המשפחה שלכם , שמכיר היטב את ההיסטוריה הרפואית שלכם , ובמידת הצורך לקבל הפניה להתייעצות נוספת בקופת חולים.

הקשר בין לחץ דם וטרום סוכרת

פעילות גופנית מומלצת גם למי שסובל מלחץ גם וטרום סוכרת . החיים המודרניים לא משאירים הרבה מקום לפעילות גופנית המזון המעובד ונוכחות וסוכר באוכל שלנו מחייבים פעילות גופנית מונחית.

לחץ דם גבוה. הידוע גם בשם יתר לחץ דם הוא אחד ממאפייני מחלת הסוכרת ויש לטפל גם בו במסגרת הטיפול בטרום סוכרתיים . הנה כמה טיפים להורדת לחץ דם :

כתבה מיוחדת הליכה למה זה בריא מחקרים חדשים אתר הבריאות של ישראל יתרונות הפעילות המלצות פעילות גופנית לחולה סוכרת התעמלות ופעילות הליכה כפעילות בריאה לכל חלקי הגוף והנפש עוד באתר מימוש זכויות ביטוח לאומי איתור כספים אבודים תפריט מומלץ לחולה סוכרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *