בדיקת סוכר בדם תוצאות

בדיקת סוכר בדם תוצאות מה זה אומר

המדריך של אתר הסוכרת הישראלי מידע על רמת הסוכר בדם יכול לעזור לך ללמוד עוד על סוכר בדם גבוה וגם נמוך. מדריך זה מתמקד במיוחד ברמות הסוכר הגבוהות בדם המופיעות בסוכרת וגם מה אומרות תוצאות של בדיקת סוכר ביתית, בדיקת סוכר בדם תוצאות .

תוצאות בדיקת דם סוכרת יש או אין תוצאות בדיקת דם  

לכולם יש סוכר בדם! השאלה היא מה הערכים על פני זמן

כל אדם יש סוכר בדם. השאלה כיצד הערכים מתנהגים לאורך זמן ואת הז אנחנו רואים בבדיקת A1C שניתן לערוך בסופר פארם או בקופת חולים. בבית ניתן לבצע בדיקה באמצעות מד סוכר ביתי. התוצאה הבודדת או מספר בדיקות לא נותנות החלטה האם יש לך סוכרת או טרום. אבל מאפשרת לנטר את ערכי הסוכר בגוף ולאזן אותו.

ערכי סוכר תקינים תוצאות

ראשית חשוב לשטוף ידיים היטב לפני ואחרי הבדיקה. לשמור על היגיינה. במידה וקבלתם תוצאה קיצונית של סוכר גבוהה מדי או נמוך, חזרו על הבדיקה לאחר כמה דקות.

סוכר רגיל בדם: פחות מ- 100 לאחר צום לילה ועד 140 מ"ג שעתיים לאחר הארוחה.
סוכרת: בין 100-125 מ"ג לד"ל לאחר צום בן לילה
סוכרת: 126 מ"ג ומעלה לאחר צום לילה, או ערכים של סוכר יותר מ 200 בכל עת.
יש לזכור כי קריאות גלוקומטר אינן נחשבות מדויקות מספיק בכדי לאבחן סוכרת או טרום סוכרת. אם רמת הסוכר בדם גבוהה בגלוקומטר, בקש מהרופא שלך לבצע בדיקת דם רגילה עם ערכי A1C כדי לאשר את האבחנה.  כמו כן, זכור כי אין די בקריאת סוכר חריגה אחת בדם כדי לאבחן אבחנה של סוכרת; יש צורך בשניים לפחות.

אם אתם כבר בדיאטה דלת פחמימות ואתה מודאג מהמידות שאתה מקבל, גלה כיצד דיאטה דלת פחמימות משפיעה על מדידות הסוכר בדם.

מהיכן מגיע סוכר לגוף שלנו

סוכר בדם מגיע משני מקומות: הכבד בגופנו והאוכל שאנו אוכלים. בעוד על פעילות הכבד איננו יכולים, כפי שאיננו יכולים לשלוט על החלטות ביטוח לאומי או על קצבת הנכות שלנו , אבל אנחנו יכולים לשלוט על על המזונות שאתה אוכל.

המזון מורכב משלוש קטגוריות רחבות המכונות חומרים מזינים עיקריים (חומרים מזינים עיקריים): פחמימה, חלבון ושומן. מזונות רבים הם שילוב של שניים או כל שלושת המרכיבים התזונתיים, אך לעתים קרובות אנו מקבצים מזונות לפי שהם לרוב פחמימות, חלבונים או שומן.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *