מיץ תפוזים לחולי סוכרת האם מותר

מיץ תפוזים לחולי סוכרת האם מותר

פירות טריים ועונתיים הם חלק מהותי מהתזונה הבריאה. הם עשירים במגוון נוגדי חמצון, ויטמינים וחומרים מזינים החיוניים לביצוע תפקודי גוף שונים. מומחי בריאות מדגישים לעיתים קרובות את הצורך בהכללת פירות מכל הסוגים והצבעים בתזונה. המסקנה: מיץ תפוזים לחולי סוכרת האם מותר? כן, האם רצוי- פחות.

אבל אם במקרה אתה חולה סוכרת, אתה צריך להיות קצת זהיר ממה שיש לך בצלחת שלך, גם כשמדובר בפירות. פירות עם אחוז סוכר גבוה או אינדקס גליקמי כמו מלונים אינם מומלצים במיוחד לחולי סוכרת. ואילו צריכת פירות כמו גויאבות ועגבניות נקשרה לירידות ברמות הסוכר בדם. אומרים שגם תפוזים מועילים לסוכרתיים. המשך לקרוא כדי לדעת מדוע.

תפוז לחולה סוכרת מומלץ לאכול לא לסחוט ולשתות כמיץ

וודאו שיש לכם את הפירות גולמיים ושלמים להטבות מקסימליות. שתיית המיץ שלו עשויה לעלות לכם כמה סיבים בריאים ולהעלות את רמות הסוכר בדם. מחקר שפורסם בכתב העת Diabetes Care, גילה כי אכילת פירות הדר עשויה להפחית את הסיכון לסוכרת אצל נשים, אך שתיית מיץ הפירות עשויה להזיק לרמות הסוכר בדם.

המיצים הטובים ביותר לסוכרתיים חוץ ממים

מים הם תמיד הדבר הטוב ביותר לשתייה – בין אם אתם סובלים מסוכרת ובין אם לא. כדי לצלצל לשינויים, הוסף כמה פרוסות לימון, כמה פרוסות מלפפון, כמה עשבי תיבול טריים כמו נענע או בזיליקום, או כתוש לתוכו כמה פטל.

מים בטעם

יש אנשים שבוחרים במיצים או במשקאות ממותקים בסוכר מכיוון שהם חושבים שטעם המים משעמם או תפל. זה לא חייב להיות המקרה, עם זאת.אנשים יכולים להוסיף טעם על ידי ערבוב מים עם מיץ מפירות הדר, כגון ליים ולימון או התזה של 100 אחוז מיץ חמוציות. הזרמת מים עם פירות שלמים כמו פירות יער יכולה להוסיף גם טעם בריא.

מחקר אחד מציע כי הוספת עיסת אלוורה למים עשויה להועיל לאנשים הסובלים מסוכרת. מים חדורים הם טעימים ובריאים.

זה יכול להיות רעיון טוב להכין קנקן מים עם נענע ולהשאיר אותו בהישג יד.

תה צמחים

תה צמחים או חליטות הם דרך נוספת לטעום מים. הרתחת העלים של צמחים מסוימים במים יכולה להוסיף גם טעם וגם יתרונות בריאותיים. שורש ליקריץ, למשל, מספק טעם מתקתק בעדינות מבלי להעלות את רמות הסוכר בדם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *