טיפול טבעי בסטרס ולחצים הפגת מתחים

טיפול טבעי בסטרס ולחצים הפגת מתחים טיפים ממומחי כללית רפואה משלימה 

כאשר אנו נמצאים במצב של מתיחות או חרדה, ניתן להפיג את את המתח באמצעות טיפול טבעי בסטרס ולחצים הפגת מתחים. הכירו את הטיפים החשובים של מומחי קופת חולים כללית להרפיה ורוגע אישי.

טיפול טבעי בסטרס ולחצים הפגת מתחים

טיפול טבעי בסטרס ולחצים הפגת מתחים

הפגת סטרס ולחץ בלי להגיע למרפאה

היעדר שינה ומצבי לחץ יכולים להוות פתח לאירועים פוסט טראומטיים ולחץ. בימים שכאלה לא תמיד ניתן להגיע פיזית לקבלת טיפולים במרפאה, לכן ביקשנו מרכזי תחומי הטיפול של כללית רפואה משלימה טיפ יעיל לביצוע בבית אותו אפשר ליישם בעצמכם או על הילדים. אז קחו נשימה מרגיעה ומתחילים:

שיאצו ביתי להרגעת מתחים 

יערה בוחניק, רכזת תחום שיאצו: "כמו שכולם יודעים, במצבי לחץ העצה הטובה ביותר היא קודם כל לנשום עמוק. להכניס הרבה אוויר ולנפח את הבטן ואחר כך לנשוף את האוויר החוצה ממש לאט. אחר כך אני ממליצה להזרים אנרגיה מרגיעה באמצעות לחיצות של האצבעות לאורך האמה – יש להתחיל מאזור הזרת ולהתקדם עד המרפק".

כיצד שתיית תה יכולה לסייע בהרגת מתחים 

טל אליאס, רכז תחום דיקור סיני: "עברתם לילה קשה? אני ממליץ לפתוח את הבוקר בשתיית כוס תה מרגיע, שיכול לסייע לכם להשיג יתרונות נוספים:

  •  תה ירוק, על בטן ריקה, ימלא את מיכל האנרגיה שלכם
  • תה קמומיל ודבש עשוי לסייע בהקלה על כאבי ראש
  • תה עם עלי מנטה עשוי לסייע בהקלה על כאבי בטן שאופייניים יותר למצבי סטרס כמו זה שאנו חווים כעת".

רפלקסולוגיה בבית כל אחד יכול! 

נופר רון, רכזת תחום רפלקסולוגיה. וכך היא אומרת:. "קודם כל כדאי לפנות לטיפולי מגע כמו רפלקסולוגיה, עיסוי, שיאצו וכדומה שבשל האופי שלהם מסייעים למטופלים להשיג רגיעה.

אך עד שמגיעים למרפאה, ואפילו אם נמצאים בממ"ד או בחלל סגור אני ממליצה לעצום עיניים. אחר כך להפעיל את הדמיון ולבצע סריקה של כל הגוף ובתוכו. כך תוכלו לאתר את המקום שבו שוכנת המועקה שאתם מרגישים. היכן?.  למשל בגרון או בבית החזה או בכל מקום אחר.

אחר כך באמצעות נשימות עמוקות נסו לפנות את המועקה מאותו המקום. טכניקה נוספת היא לעסות בעדינות את כף היד בעזרת שמן לבנדר או קרם ידיים שאתם אוהבים".

היפנוזה עצמית דמיון מודרך ומדיטציה 

לסיום, ד"ר איתי שצקר, מומחה בהיפנוזה עם טיפ חשוב להתמודדות במצבי לחץ לילדים ובני נוער. "אני ממליץ להשאיל טכניקה מעולם גיבורי העל. בקשו מהילד או הנער שלכם לחשוב על גיבור על או דמות בדיונית אחרת. אליה הוא מחובר, ובעזרת דמיון מודרך, ספרו להם איך אותם גיבורים נלחמים בפחדים ועל תחושת החוזק שלהם".

חדש לסובלים מסטרס: תוסף תזונה המטפל בסטרס באופן טבעי

הכירו את קאלם איט – מוצר מהפכני 100% טבעי כולל מיצוי זעפרן – בעל תקן GMP ותקן ISO ‏

חברת דה איי ברנד, משיקה בימים אלה תוסף תזונה חדשני: Calm it (קאלם איט), מוצר מהפכני 100% טבעי, המטפל בלחץ, סטרס, עצבנות וחוסר שקט באופן טבעי.

הפורמולה העצמתית של קאלם מורכבת מרכיבי פרימיום.

בראשם רכיב הפנטני הראשון מסוגו של מיצוי זעפרן, נוגד הדיכאון העוצמתי ביותר בטבע. באיזה מינון?. במינונים שאין בשום מוצר אחר בעולם!

 

אין לחץ: נקודות לחיצה המסייעות להורדת לחץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *