חלי ממן מתכונים לפסח טיפים לשמירה על המשקל

חלי ממן מתכונים לפסח טיפים לשמירה על המשקל

אחד האתגרים של חג הפסח הוא שמירה על המשקל, הימנעות מעלייה במשקל והמשך הדיאטה ואורח חיים בריא. אולם בחג יש לא מעט פיתויים, ארוחות וקינוחים. בכתבה שלפניכם נציג כמה מהטובים שברשימת חלי ממן מתכונים לפסח טיפים לשמירה על המשקל.

מתי יוצא פסח השנה 2023?.

תאריכים ליל הסדר 2023 תאריך כניסת החג חופשות
י"ד ניסן 05/04/2023 תענית בכורות
ערב פסח וליל הסדר 2023 בתאריך 5.4.2023. מתי חג שני פסח 2023?. ב-11.4.2023.
מתי אפשר לחזור לאכול חמץ? עם סיום החג מיד בצאת החג האחרון -שביעי של פסח בתאריך כ"א ניסן תשפג 12/04/2023

 

 

חלי ממן מתכונים לפסח טיפים לשמירה על המשקל

חלי ממן מתכונים לפסח טיפים לשמירה על המשקל

שומרים על המשקל והגזרה חלי ממן מתכונים לפסח

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא. חג החירות והאביב מתאפיין בארוחות משפחתיות. עם כל שמחת החג, מגיעות גם מחשבות על הערך הקלורי של החג. זוהי סוג של גזירת גורל שמגיעה בחגים.

עוד באתר – אוזמפיק חוות דעת לסוכרת וירידה במשקל

מתכון לכרוב מאודה דל קלוריות לפסח

אחד המאכלים האהובים עלי במהלך הם הירקות המאודים. מדובר בתחליף מעולה למצות ונישנושים רבי קלוריות. אחד המתכונים הפשוטים להכנה בבית הוא הכרוב המאודה. נשמע מסובך ? הנה מתכון פשוט וקל באדיבות חלי ממן. ואם תשימו לב – מדובר במתכון בו הכרוב מתבשל במים.

מרכיבים לכרוב מאודה :
ראש כרוב לבן בינוני, חתוך לרצועות
בצל גדול
קמח
קופסא קטנה של רסק עגבניות
מים
ממתיק מלאכותי
עלי דפנה
אבקת מרק בטעם עוף
פלפל ומלח לפי הטעם
אופן הכנת כרוב מאודה דל קלוריות :
מטגנים בצל עם כף שמן. מוסיפים את הכרוב ומאדים. מוסיפים כוס מים ואת כל התבלינים פרט לקמח, לרסק וללימון. מבשלים חצי שעה על אש קטנה ומערבבים מדי פעם. לקראת הסוף מוסיפים את הרסק, הלימון והקמח, בוחשים היטב עד לרתיחה.

עצות לשמירה על המשקל החגים

הישארו פעילים והקפידו על פעילות גופנית .
פעילות גופנית סדירה היא בסיסית לשמירה על משקל תקין. מוטיבציה להליכה יומית או פעילות גופנית יכולה להיות חסרה כאשר פינוקים לחגים קורצים. אז מה בכל זאת עושים ? . המפתח הוא לבחור ולשלב פעילויות אירוביות מהנות בתוכניות החג שלנו. ניתן לשלב פעילות גופנית בתוך הבית.

אכלו תזונה מאוזנת.
הקפידו על אורח חיים בריא על ידי שילוב של פעילות גופנית סדירה עם תזונה מאוזנת, גם בתקופת החגים. ודא שיש לך פירות וירקות טריים זמינים לנשנוש, וזרוק או הגבל את הפינוקים במזווה שלך המכילים כולסטרול, שומן, מלח או סוכר. החברים והמשפחה שלך עשויים לתהות למה יש לך כל כך הרבה אנרגיה, ובקרוב הם גם יהיו על העגלה הבריאה.

חפשו פחמימות מורכבות.
פחמימות זוכות לראפ גרוע, אבל לא כולן רעות. הימנע מפחמימות מעובדות ומעודנות, כמו עוגיות, משקאות קלים ולחם לבן. אלו ידועות כפחמימות פשוטות ויכולות להעלות את רמות האינסולין שלך ולהוביל לקילוגרמים עודפים. לעומת זאת, חפשו פחמימות מורכבות, הידועות גם כפחמימות טובות או מורכבות, במהלך החגים. אלו הם מקור מצוין לסיבים, החיוניים לשמירה על רמות כולסטרול וסוכר בריאות בדם, כמו גם מסייעים ליציאות קבועות. דוגמאות לפחמימות מורכבות כוללות פסטות ולחמים מדגנים מלאים, אורז חום, פירות, ירקות וקטניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *