סוגי סוכרת

סוגי סוכרת

מחלת הסוכרת קבלה מעמד של מגיפה עולמית. השינויים בהרגלי התזונה לצד אורח החיים רווי המתח של העולם המודרני מגדיל את מספר חולי הסוכרת בעולם . אז מה היא בעצם סוכרת  , מדוע ביטוח לאומי מקנה זכויות לחולה סוכרת , עם איזו חברה כדאי לי לעבוד עבור מיצוי זכויות ביטוח לאומי ומה היא התשובה לשאלה מהו הטיפול הטוב ביותר בסוכרת בכתבה שלפנינו. כתבה במיוחדת אודות סוגי סוכרת.
מצאתם טעות דווחו לנו 



מה הם סוגי סוכרת ?. כיצד פורצת מחלת הסוכרת וכיצד ניתן למנוע התפרצות סוכרת . לחיות בשלום עם מחלת הסוכרת . מדריך פשוט בגובה העיניים באתר הישראלי לסוכרת

מהי סוכרת

סוכרת היא מחלה כרונית בה רמת הסוכר בדם גבוהה מהנורמה והיא גורמת לנזקים רפואיים לטווח הקצר והארוך. במחלה , הורמון האינסולין מופרש בכמויות קטנות מהנדרש בעקבות תפקוד לא תקין של הלבלב.

סוגי סוכרת

סוגי סוכרת

סוכרת תסמינים

מחלת הסוכרת מתפרצת אך שולחת סימנים מקדמים

  • צמא שקשה להרוות גם כששותים הרבה
  • רעב תמידי, גם לאחר ארוחה
  • עייפות קשה וחוסר מנוחה , השתנת יתר
  • יובש בפה וגירודים בעור , בחילות והקאות

סוכרת טיפול

טיפול בסוכרת היא אורח חיים שיש לאמץ ולהבין שמרגע הופעת המחלה חייך לא יראו שוב כאתמול שלשום . הטיפול כולל מעקב קבוע במרפאת הסוכרת , הזרקת אינסולין או נטילת כדורי אינסולין , אימוץ תפריט דיאטטי לחולי סוכרת ושילוב הליכות ספורט ואורח חיים חסר מתח.

סוכרת סוג 1

מוכרת גם בשם סוכרת נעורים ומופיעה בעיקר אצל ילדים ונוער. סוכרת מסוג 1 מופיעה בעקבות זיהום או מחלה שפוגעת בלבלב וגורם להפרשת כמות קטנה או אפסית של אינסולין.

סוכרת סוג 2 נקראת גם סוכרת מבוגרים

מופיעה לאחר תהליך מתמשך של פגיעה בתפקוד הלבלב בגלל אורח חיים לא בריא וגנטיקה וחוסר פעילות גופנית

אחוזי נכות ביטוח לאומי בתהליך מימוש זכויות לחולי סוכרת

מחלת הסוכרת נקבע כמחלת עבודה על ידי הביטוח הלאומי. פירוט אחוזי הנכות הקשורים לסוכרת נמצאים בחלק א' של התוספת של "תקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה) תשט"ז- 1956". בתאריך 1.12.2014 חל עדכון לנוסח אחוזי הנכות.

לטבלה המלאה של אחוזי נכות ביטוח לאומי לחולי סוכרת לפי איברי מטרה לחצו כאן 

זכויות חולי סוכרת ביטוח לאומי

הזכויות כמו גם פיצוי כספי לחולי סוכרת נקבעים לפי אחוזי נכות הנקבעים לפי הפגיעה באיברי המטרה : עיניים, מערכת העצבים, כליות וכלי דם גדולים וקטנים (כולל מערכת קרדיו וסקולרית). לפי אחוזי הנכות הנקבעים נקבע הזיכוי במס הכנסה , למי ששילם מס הכנסה , ועל חולה הסוכרת לבצע החזר מס מול מס הכנסה. מומלץ ורצוי לקבל עזרה מחברה מומחית לקבלת החזרי מס לחולי סכרת.

אחוזי נכות סוכרת מבוגרים זהים לאחוזי הנכות לצעירים ולמעשה הפגיעה באיברי מטרה היא זו שקובעת את סוכרת אחוזי נכות והיא זו שיצרה את הסיסמא חולה סכרת מגיע לך כסף.

האם אוזמפיק מסייע להחלמה מסוכרת?

מספר מחקרים ברשת העלו מסקנות דומות. השיפור ברור במספר מישורים: רמות הגלוקוז במונחים אבסולוטיים, ה-%CV, המשקל, ערך הגלוקוז בצום, ה-HbA1c וכן ירידה בערכי הסוכר לאחר האוכל.

חולה סוכרת ומשלם מס הכנסה ? מודעים לזכויות חולה סוכרת  ?

מימוש זכויות חולי סוכרת על ידי מומחים למימוש זכויות ביטוח לאומי חברות ביטוח איתור כספים אבודים חינם לחולי סוכרת לחצו כאן  או השאירו פרטים באתר לקבלת הצעה מחברות למימוש זכויות רפואיות לבעלי נכות בעיה רפואית ולמי שאינו מוגדר כבעל לחץ דם תקין

[si-contact-form form='1']

המערכת לניטור רציף של רמת הסוכר DEXCOM G6 מושקת בישראל

מערכת CGM חדשה מהפכנית מבטלת את דקירות האצבע השגרתיות.

עבור אנשים עם סוכרת וגודלה קטן בשליש מהדור הקודם חולה סוכרת ומשלם מס הכנסה ? מודעים לזכויות חולה סוכרת  ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *