בריאות האישה טיפים חשובים זכויות מוקדי קופת חולים

בריאות האישה טיפים חשובים זכויות מוקדי קופת חולים

במיוחד בימים חשוב מאד לשמר על בריאות הגוף ושמחת החיים. בעיקר כאשר מדובר בריאות האישה טיפים חשובים זכויות מוקדי קופת חולים על מנת לתחזק את עצמנו בורה נכונה ולשמור על אורח חיים בריא . כתבה מיוחדת כיצד כל אחת מאינו יכולה לתרום לבריאותה שלה ! גם בימים בהם אנחנו בבידוד חברתי ומשבר קורונה

בריאות האישה טיפים חשובים מוקד קופת חולים

בריאות האישה טיפים חשובים מוקד קופת חולים

מדריכי בריאות האישה חשוב מאד לדעת 

תוספי סידן עשויים לגרום לחלק מהנשים סיכוי גבוה פי 7 לפתח דמנציה

תסמיני הסוכרת והסיבוכים – שכיחים יותר בקרב נשים מאשר גברים לכן מומלץ לבצע מעת לעת בדיקת סוכרת A1C אפשרי גם בסופר פארם. לצד בדיקות הדם חשוב להקפיד על התעמלות פעילות גופנית והליכות !

בדיקות הממוגרפיה שלך עלולה לחשוף סימנים מוקדמים למחלות לב לכן יש לבקש מרופא קופת חולים את מקסימום התובנות מכל בדיקה ויישום המסקנות על ידי הנחיות של גורמי הידע של קופת החולים שלך.

לא לוותר ותמיד לשמור על מצב רוח טוב. בגילאים מסוימים נשים חשופות לשינוי במצב הרוח . לכן חשוב לשמור על מצב רוח טוב , להתייעץ עם גורמים מקצועיים ושלמור על בריאות הנשמה כמו על בריאות הגוף.

נפש בריאה בגוף בריא ומה עם עור האישה כי כאשר את שמחה ויפה אז כל הגוף שומע  ! תוכלו להצעיר את עורכם ולהיראות צעירים ככל שתרגישו – באמצעות תזונה נבונה , צריכת ירקות , שמירה על דיאטה ומניעת חשיפה מיותרת וארוכה לאור השמש בעיקר בימי הקיץ.

תפריט בריא לנשים המזונות שהופכים את גופך ל"מפעל פרוביוטיקה "הממלאים אותך בחיידקים טובים הנלחמים בדלקת טבעיות בגלל גיל ואורח חיים .

המרכז לבריאות האישה קופת חולים 

אחד ממוקדי הידע והטיפול הם מרכזי בריאות האישה של קופת חולים. אני ממליץ לפנות אליהם בכל שאלה , וכמובן יש את רופא המשפחה . קופות החולים הפכו בשנים האחרונות את המרכז לבריאות האישה לגורם אקטיבי העוסק במניעת מחלות והקניית אורח חיים בריא לנשים .

 

הכתבה איננה ייעוץ מקצועי כמתחייב על פי כל דין במדינת ישראל. בנושאי רפואה ותזונה אישיים יש לפנות לרופא המשפחה שלכם וגורמים מסמכים מטעם קופת חולים.  אתר הסוכרת והבריאות של ישראל תפריטים תזונה נכונה