המערכת מיקי חיימוביץ סוכר

המערכת מיקי חיימוביץ סוכר

זו הייתה רק שאלה של זמן עד שתכנית טלוויזיה רצינית תרים את הכפפה ותיזום סדרה אודות מחלת הסוכרת והסכנות הטמונות בצריכה יום יומית של סוכר. ואכן שידורי רשת עם תכנית המערכת מיקי חיימוביץ סוכר צפויה לעסוק בנושא בצורה רצינית ואם להסתמך על כתבות קודמות הריי שצפויה לנו תכנית מכוננת בגדר צפייה חובה בתכנית המערכת מיקי חיימוביץ סוכר.

סדרת התוכניות – המערכת מיקי חיימוביץ סוכר תכנית המערכת חוזרת בתחקיר אודות הסוכר והשפעתו על הבריאות של הציבור , הסוכר הנסתר במזון שלנו ועל סכנות רפואיות בצריכת יתר של סוכר ואנחנו כאן נוסיף תזכורת קטנה מדוע כדאי להפחית את צריכת הסוכר בגוף

1957  השנה בה העולם הוזהר לראשונה מצריכת יתר של סוכר

האדם הראשון שתועד שיצא נגד צריכת יתר של סוכר הוא  ג'ון יודקין, פרופסור לתזונה במכללת המלכה אליזבת בלונדון, החל לטעון כי כשמדובר במחלות לב ובמחלות כרוניות אחרות, הסוכר – לא השומן – הוא הגורם העיקרי. טענה שקבלה חיזוק לא מועט במשך השנים באמצעות מחקרים.

האם ממתקים מלאכותיים ותחליפי סוכר הם פתרון להשמנת יתר וסוכרת ?

כנראה שהתשובה הנחרצת היא לא ! ממש לא ! ויש לנהוג בממתיקים מלאכותיים באותו החדש והזהירות שבה אנו נוהגים בסוכר עצמו.

ד"ר רוברט לוסטיג, מהמחלקה לרפואת ילדים באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו, מומחה בעל שם עולמי במחקרי השפעת הסוכר על הגוף, רצה תשובות ברורות יותר. עכשיו, בעיתון שפורסם ביום שלישי, הוא וחבריו מאמינים שהם הגיעו עם למסקנות מחקר חותכות חותכות כי סוכר, כפי אומר לוסטיג, "הוא רעיל". הם ערכו ניסוי פשוט על תזונת ילדים וקבלו מסקנות מפתיעות :

"לקחנו עוף טריאקי, והכניסנו נקניקיות הודו. יוגורט ממותק והכניסנו צ'יפס תפוחי אדמה אפויים. מאפים והכניסנו בייגלים", אומר לוסטיג. "אז לא היה שינוי במשקל [הילדים] ולא חל שינוי קלוריות". הסוכר אליבא למחקר , מצוי בכל מקום בו מתקיימת תזונה שאיננה בריאות וכוללת פחמימות או תזונה בלתי מאוזנת.

מתכונים מרקים כתומים בריאים וטעימים קלים לבישול ללא חומרים משמרים

מתכונים מרקים כתומים בריאים וטעימים קלים לבישול ללא חומרים משמרים

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *