המלצות לסוכרת בחורף איך לשמור על עצמך

המלצות לסוכרת בחורף איך לשמור על עצמך

איך לשמור על עצמך כיצד חולי סוכרת יכולים לעבור את החורף בשלום על ידי תזונה ואורח חיים בריא ולעבור את החורף והקור ללא סיבוכים של מחלת סכרת המלצות לסוכרת בחורף

בישראל עונת החורף קצרה עם מספר מועט של ימי גשם. אולם אל תתנו למזג האוויר להטעות אתכם. העונה אולי חמה יחסית לחורפים באירופה אבל מביאה אתה צורך בשינוי התנהגותי אצל חולי סוכרת. כל הדרכים לשמור על עצמכם בימי החורף והגשם . לנצח את הסוכרת בחורף .

המלצות לסוכרת בחורף אתר הסוכרת הישראלי

המלצות לסוכרת בחורף אתר הסוכרת הישראלי

שמירה על בריאות כף הרגל

מאז שאובחנתי כחולה סוכרת לפני כמה שנים אני מקפיד על נעליים סגורות היטב. בימי הקיץ אני נועל נעל מאווררת ובחורף נעל סגורה. כמה שפחות לדרוך במקומות רטובים או שלוליות עם מים מזוהמים.

כף רגל סוכרתית יכולה להיות מקור בעייתי לסיבוכים. לכן בחורף נקפיד תמיד על זוג גרביים נוסף שיש לנו בתיק ועל זוג נעליים נוסף שנחליף ברגע שהנעליים שלנו נרטבו. נקפיד על אוורור כף הרגל וקרן רגליים לחולה סוכרת.

ביקור אצל רופא המשפחה לבדיקה כללית

לא להתעצל חברים. קבעו תור והגיעו לרופא המשפחה שלכם. התעדכנו האם נדרש לבצע חיסון לפני החורף וכן ביקור במרפאת סוכרת וקריאה לעומק של המלצות קופת החולים שלך. זכרו לנצח את הסוכרת זה אומר מניעה של סיבוכים מיותרים.

מרק ירקות ותה ירוק פחות סוכר ולחץ דם

ומה לגבי תזונה בחורף לחולה סוכרת ? כאן התשובה יותר קלה. תפריט חורף לחולה סוכרת עתיר במרקים בריאים. יש לשים דגש על בישול בריא ללא אבקות מרק עתירות נתרן או שילוב של פחמימות ריקות. נקלף גזר טרי , נוסיף ירקות טריים מהירקן כמו קישוא וירקות שורש נוספים והריי לנו השלמה לתפריט מאוזן לחולה סוכרת . גם טעים וטוב.

פעילות גופנית גם בחורף מומלץ ביותר 

אחת הבעיות שלי בחורף הוא הקור והגשם שמונעים לצאת להליכות בשעות בערב. ההליכה חשובה למחזור הדם של חולה וטרום סוכרת. שלני המקרים סוכרת סוג 1 וסוכרת סוג 2 חשוב מאד לשמור על פעילות גופנית גם בחורף . תמיד אפשר למצוא קניון קרוב בשעות הערב ולבצע הליכה ללא הפרעה של גשם או רוחות קרות .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *