הקטנת הסוכר בדם

 כיצד אפשר לבצע הקטנת הסוכר בדם

כמות גדולה של סוכר בדם מגדילה את הסיכוי לחלות במחלת לב, סוכרת ועששת ואף יכולה להוות גורם ללחץ נפשי ולדיכאון. תוספת סוכר באוכל מתועש היא דבר ידוע היום, ולכן עלינו להיות ערניים ולנקוט צעדים להקטין את כמות הסוכר בגוף כדי להיות ולהישאר בריאים. טיפים חשובים המסייעים לתהליך הקטנת הסוכר בדם.

הקטנת הסוכר בדם

הקטנת הסוכר בדם

מהי סוכרת ולמה מומלץ להימנע ממזונות עתירי סוכר ?

סוכרת היא מחלה כרונית בה רמת הסוכר בדם גבוהה מהרצוי. הורמון האינסולין, שהוא אחראי על ספיגת הסוכר מהדם לתאי הגוף, מופרש בכמויות קטנות מהנדרש בעקבות תפקוד לא תקין של הלבלב מה שמכריח לחיות בדיאטה מונחית תזונת סוכרת

מודעות גוגל




6 צעדים קטנים להצלחה גדולה הקטנת הסוכר בדם

אנחנו מביאים כאן מספר צעדים להורדת כמות הסוכר בגוף שכל אחד מאיתנו יכול לאמץ ללא מאמץ כמעט ובכך לסייע לירידת ערכי הסוכר בדם ולתרום להצלחת דיאטה לחולי סוכרת:

  1. להמנע מאוכל מתובל – מחקרים מראים שלעיתים קרובות אחרי שאוכלים אוכל מתובל יחד עם הרבה בצל ושום, מרגישים צורך למשהו מתוק. אם מפחיתים או נמנעים ממאכלים כאלה, גם החיפוש לאוכל מתוק יפחת.
  2. ירקות או לא להיות – כדי לתת מענה לצורך שלנו למשהו מתוק, אכילת ירקות מתוקם במהלך היום, כמו גזר אפוי או דלורית, יכולה לספק את הסחורה. אנחנו גם אוכלים אוכל מזין עם סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינריליים רצויים, וגם מפחיתים מכמות הסוכר שנכנסת לגוף.
  3. הקטינו כמות או הימנעו מרטבים. במקרים רבים מוסיפים כמות לא מבוטלת של סוכר ברטבים. במסעדות במיוחד, אין לנו אפשרות לבדוק את הרכיבים של הרטבים המוגשים לנו עם האוכל.
  4. הקטינו את כמות הסוכר כל פעם במשהו אחר. אפשר להתחיל עם קפה, ובמקום שתי כפיות להתחיל לשתות עם כפית וחצי. אחרי שבוע או שבועיים להקטין את הכמות לכפית אחת. כך אנחנו שותים קפה עם חצי מכמות הסוכר מהרגיל.
  5. לא מתנפלים על האוכל – לפעמים אנחנו צמאים ולא רעבים. שתו כוס מים והמתינו רבע שעה.
  6. החל משנת 2022 חולי סוכרת רבים מטופלים באמצעות אוזמפיק. אמנם התרופה מיועדת לטיפול בהשמנה.
  7. מרפאות סוכרת נוטים להתוות אותה גם לסוכרתיים.
  8. מקום לנשמה ולרגש – רבות מדובר על הצורך לשנות הרגלים תזונתיים.
  9. הנשמה של חולה הסוכרת  ? מחקרים מגלים שבמצבים נפשיים או רגשיים, אנחנו מחפשים לאכול מתוק. כדי להתגבר על הדחפים האלה, עלינו לטפל בצד הנפשי והרגשי של החיים שלנו.

שינוי הרגלים הוא לא דבר פשוט, ושינוי הרגלי אכילה היא משימה קשה במיוחד. אבל אם ננסה, שוב ושוב, יהיה לנו סיכוי להצליח ולחיות חיים בריאים יותר עם מחלת הסוכרת

 חולה סוכרת ומשלם מס הכנסה ? מודעים לזכויות חולה סוכרת  ?

מימוש זכויות חולי סוכרת על ידי מומחים למימוש זכויות ביטוח לאומי חברות ביטוח איתור כספים אבודים חינם לחולי סוכרת לחצו כאן  או השאירו פרטים באתר לקבלת הצעה מחברות למימוש זכויות רפואיות

תגובות ושאלות יתקבלו בברכה.

[wpforms id="2525"]

ולסיום מזונות מומלצים לסוכרתיים

ירקות ללא עמילן

עגבניות טריות בסלט עם מלפפון ומעט שמן זית איכותי

יוגורט ללא סוכר שלבו אותו בתפריט מאוזן לפי עצת הדיאטנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *