מתכון מרק כתום לכל עונות השנה פשוט וקל

מתכון מרק כתום לכל עונות השנה פשוט וקל 

איזה תבשיל מתאים לכל עונות השנה ואתם יכולים לבשל בבית בקלות?. קבלו מתכון מרק כתום לכל עונות השנה פשוט וקל לפתוח את הארוחה המשפחתית עם ירקות כתומים טריים ועשירים בוויטמינים חיוניים למערכת החיסונית לבשל בכיף. למי הקרדיט על המתכון הפשוט והטעים?. השף הראשי של רשת קפה גרג אלעד אמסלם מעניק מתכון מלא טעמים, של מרק כתום היישר מתפריט החורף החדש של גרג.

מתכון מרק כתום לכל עונות השנה פשוט וקל 

מתכון מרק כתום לכל עונות השנה פשוט וקל

 

מבשלים בריא מתכון מרק כתום לכל עונות השנה ללא חומרים משמרים 

כאשר מרק מבושל על בבית ללא חומרים משמרים וללא כמויות מיותרות של נתרן ומלח, הוא מספק תזונה מעולה לתמיכה במערכת החיסונית. לדוגמא מרקים המבושלים עם בשר בקר וכבש מספקים ברזל, אבץ וויטמינים מקבוצת B, הידועים כתומכים ומחזקים  את המערכת החיסונית שלנו. מה מוסיפים למרקים הבריאים?. ירקות כמו תפוחי אדמה, קישוא או זוקיני, דלעת, פלפלים או ברוקולי. מה זה נותן חוץ מטעם?. תוספת ויטמין C .

עוד באתר חלי ממן מתכונים 

המצרכים והוראות הבישול המרקים הבריאים שכולם אוהבים 

בטטה 3 ק"ג
גזר 1 ק"ג
דלעת 500 גרם
בצל לבן 500גרם
מים 8 ליטר
מלח- כפית
סילאן – 2 כפות
מוסקט- 5 גרם
שמנת מתוקה 300 מ"ל

 

הנחיות הבישול תתפלאו כמה זה קל ופשוט לבשל מרקים ביתיים ובריאים 

קולפים וחותכים את כל הירקות בגס, שמים הכל בסיר למעט השמנת המתוקה.
מבשלים עד ריכוך מוחלט- ויש לבדוק את הגזר.
טוחנים את הכל באמצעות מוט טחינה או רמבו , למרקם אחיד וחלק
את השמנת מוסיפים לאחר טחינה ומביאים לרתיחה קלה.

מרקים כתומים בריאים וטעימים קלים לבישול ללא חומרים משמרים

מרקים כתומים בריאים וטעימים קלים לבישול ללא חומרים משמרים

דל קלוריות ושומר על תחושת שובע הסודות התזונתיים של המרק ללא סוכר ודל נתרן 

מחקרים שבדקו את הרעב של אנשים, תחושת השובע והאוכל שלאחר מכן שנאכל לאחר אכילת המרק, הראו כי מרקים גורמים לנו להרגיש שבעים יותר, ואנשים נוטים לאכול פחות בשארית היום כאשר יש להם את זה. מחקרים רבים שחוזרים על עצמם הראו כי מרקים בריאים עם ירקות טריים מגבירים את השובע מכיוון שהם מקנים לנו תחושת שובע. לאורך זמן ומשחררים הורמונים שאומרים למוח שלנו – אנחנו שבעים ומרוצים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *