פחמימות טבלת ערכים לפירות

טבלת פחמימות ל 100 גרם מוצר בפירות

צריכת פחמימות מתונה ומחושבת יכולה להאט את קצב התפתחות הסוכרת ולשפר את איזון הסוכרים בדם של חולה סוכרת. כמעט בלתי להימנע מפחמימות שהגוף צריך לצורך פעילות תקינה אך בהחלט אפשר לצרוך מוצרי מזון טריים ולאפשר לגוף לפרק פחמימות באיטיות ולהקל על מאזן הסוכר בגוף. מה בכתבה?. פחמימות טבלת ערכים פירות.

בעמוד זה מוצגת טבלת פחמימות ל 100 גרם מוצר מצאתם טעות דווחו לנו

מהי סוכרת ולמה מומלץ להימנע ממזונות עתירי סוכר?

סוכרת היא מחלה כרונית בה רמת הסוכר בדם גבוהה מהרצוי. הורמון האינסולין, שהוא אחראי על ספיגת הסוכר מהדם לתאי הגוף, מופרש בכמויות קטנות מהנדרש בעקבות תפקוד לא תקין של הלבלב מה שמכריח לחיות בדיאטה מונחית תזונת סוכרת בהמשך העמוד6 טיפים להקטנת הסוכר בגוף ודיאטה לחולי סוכרת 




יחידת פרי או 100 גרם פרי טבלת פחמימות לפירות ערכים תזונתיים

 

פרי פחמימה ליחידה ל 100 גרם
תפוח מיובש 21 66
תפוח מקולף 14 13
רסק תפוחים, ממותק 45 18
רסק תפוחים, לא ממותק 28 11
מישמש טרי 4 11
משמש מיובש 11 61
בננה 27 23
אוכמניות 7 10
אוכמניות, ממותק 25 22
מלון טרי 13 8
דובדבן טרי 11 16
תאנים 24 63
אשכוליות 13 11
ענבים 9 18
מלון דבש 15 9
קיוי  קיווי 11 14
מנגו 31 15
נקטרינה 14 10
פאפיה 33 11
אפרסק 9 9
אגס 26 16
אננס 7 15
צימוקים 11 79
פטל 4 13
תותים 6 7
קלמנטינה 11 13

אכילת מזונות בעלות מדד גליקמי נמוך משולבות בדיאטה לחולה סוכרת

מצב רוח טוב והעדר כעסים מתח וחרדות יתרמו לאיזון הסוכר בדם והקטנת לחץ הדם ויאפשרו לכם איכות חיים ! עכשיו למזון !

צריכת מזונות בעלי מדד גליק נמוך
לחמים מקמח מלא – לחמי שיפון  , WASA , לחם מקמח מלא לפי התפריט הדיאטטי שלך
דגנים מלאים – סובין, שיבולת שועל
פסטה – עדיפות לפסטה מקמח מלא אותה ניתן להשיג בחנויות טבע כגון ניצת הדובדבן במרכולים השונים ופינות הירוקות בשופרסל . שימו לב למחירי מבצע מעת לעת ורכשו יותר מחבילה אחת ותהנו גם מחיסכון לכיס
קטניות – אפונה יבשה, שעועית, עדשים

ומה באשר לפירות יבשים?. כמה קלוריות יש להם?.

פירות יבשים הינם עתירי קלוריות ביחס למשקלם, פי 5-7 מכמות הקלוריות שניתן למצוא בפירות טריים. במשמש המיובש למשל יש כ- 238 קלוריות ל- 100 גרם וזאת לעומת המשמש הטרי, המכיל 48 קלוריות ל- 100 גרם. זה אומר, כי בכמות זהה של פרי, כמעט נשלש (!) את כמות הקלוריות, אם נבחר בפרי מיובש, לעומת הטרי. יש להוסיף לכך את אפקט המים. בפירות שאינם מיובשים יש תכולת נוזלים גבוהה, שעוזרת לנו להתמלא מהר יותר. בפרי המיובש, כאמור, אין, כך שנתמלא לאט יותר."

לדברי תמר ידין, דיאטנית קלינית, יועצת לחברת הרבלייף: " כדי להבין לעומק את יתרונותיהם התזונתיים וחסרונותיהם ואיך כדאי לאכול אותם כדי להנות מהם חשוב להבין מהם בעצם פירות יבשים.

 

טיפים להקטין את כמות הסוכר בגוף הקטנת מאזן הסוכר אגב דיאטה לסוכרת והקטנת כמות פחמימות טבלת ערכים 
  1. לבדוק כמה סוכר יש במאכלים מסוימים
  2. זהירות ! פירות יבשים מסוכרים בטבלה ניתן לראות את ההבדל בכמות הפחמימות בין פרי טרי למעובד
  3. מזון מתועש ? זה רק נראה בריא !
  4. במקום סוכר אפשר להשתמש באוכל מתוק אחר – סטיביה בקפה, פירות טריים
  5. פעילות גופנית הליכות קצרות ונעימות .
  6. לצחצח שיניים במקום לאכול משהו מתוק
  7. הכירו את פחמימות טבלת ערכים לפירות ולמדו לצרוך כמות פירות מאוזנת בעלי ערך גליקמי נמוך
 חולה סוכרת ומשלם מס הכנסה ? מודעים לזכויות חולה סוכרת  ?  

מימוש זכויות חולי סוכרת על ידי מומחים למימוש זכויות ביטוח לאומי חברות ביטוח איתור כספים אבודים חינם לחולי סוכרת לחצו כאן  או השאירו פרטים באתר לקבלת הצעה מחברות למימוש זכויות רפואיות

תגובות ושאלות יתקבלו בברכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *