השפעת בידוד על חולה סוכרת

השפעת בידוד על חולה סוכרת מחקרים המלצות טיפים חשובים 

מחקרים שנערכו בשנת 2020  שנערך לאחרונה גילו קשר מסקרן בין בידוד חברתי להתפתחות סוכרת מסוג 2, בחמרת מצב הסוכרת ומציעים שחברה , בתנאי המגבלות , יכול לסייע נגד החמרת מצב הסוכרת או התפתחות מחלת הסוכרת בקרב טרום סוכרתיים. השפעת בידוד על חולה סוכרת טיפים והמלצות . 

השפעת בידוד על חולה סוכרת מחקרים המלצות

השפעת בידוד על חולה סוכרת מחקרים המלצות

טיפים לשמירה על איזון גופני לחולה סוכרת 

המשיכו לשמור על פעילות גופנית בבית ובאוויר בפתוח במקומות שאינם הומה אדם. למשל , מדוע לא לנסות אימון ביתי, לעלות ולרדת במדרגות, להשתמש בכיסא או בספה כדי לעשות מעט תרגילים או לצאת לחיק הטבע ולבצע הליכות לשמירה על לחץ הדם וערכי סוכר תקינים.

שמירה על ערכי סוכר מאוזנים ועל רמות A1C ובקרה גליקמית טובה. זה יכול לעזור בהפחתת הסיכון לזיהום וגם בחומרת המחלה. לעקוב לעיתים קרובות רמות הגלוקוז הקפידו על בדיקות סוכר לפחות פעמיים ביום ושמרו על תפריט מאוזן לחולה סוכרת. 

לאכול בריא. תשומת לב לתזונה וצריכת חלבון נאותה חשובה, כמו גם הימנעות ממחסור במינרלים וויטמינים. חשוב לשמור על משטר ויטמין D וכמובן אבץ פיקולינט בכפוף להנחיות מרפאת וכרת של קופת חולים. שקול לקחת תוסף ויטמין D -בתקופת הבידוד אנו לא חשופים מספיק לאור השמש . יש לפתוח חלונות בבית ולתת לאור השמש להיכנס , לאוורר את חדר השינה ואת הסלון.

פעילות גופנית עשויה לשפר את המערכת החיסונית. אם כי לעשות זאת בבטחה באמצעות פעילויות כמו ריצה בחוץ. אל תלך לחדר הכושר או להשתתף בפעילויות קבוצתיות אחרות. 

הקפדה על היגיינה ושטיפת ידיים באופן קבוע – היגיינה טובה חשובה ביותר ושטיפת הידיים למשך 20 שניות בכל פעם חשוב לשמירה על היגיינה טובה. גם בבית שומרים על עצמנו ומגינים מפני בעיות מיותרות. כך ניתן לנטרל יותר תופעות לוואי של השפעת בידוד על חולה סוכרת . 

 לאחרונה יש יותר ויותר המלצות לרוגע פנימי באמצעות תרגול מיינדפולנס או מדיטציה – להישאר רגוע ונינוח  , גם בתקופה המאתגרת , אישית וכלכלית , על עף שהמדינה העניקה מענק 750 שקל כפול לכל מי שבצע מימוש זכויות ביטוח לאומי . תרגול מיינדפולנס ו / או מדיטציה באופן קבוע יכול לעזור לשמור על המוח ממוקד אך גם להתחיל להרגיע את הנפש והגוף.

הכתבה אינה מחליפה יעוץ בנושא סוכרת או ייעוץ מס למימוש זכויות ביטוח לאומי והחזרי מס כמתחייב על פי כל דין .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *