איך להירדם בלילה מהר נדודי שינה טיפים

איך להירדם בלילה מהר נדודי שינה טיפים

רבים מאיתנו בעיקר לאור המצב הנוכחי מתקשים להירדם בלילה ולישון כמו שצריך. אספנו עבורכם שיטות איך להירדם בלילה מהר טיפים פשוטים וחשובים האתר הישראלי לבריאות ואיכות חיים שמסייעים לישון בצורה טבעית וקלה ללא נדודי שינה ולספק לעצמך שנת לילה מעולה ובריאה

איך להירדם בלילה מהר טיפים לנדודי שינה

איך להירדם בלילה מהר טיפים לנדודי שינה

איכות השינה משתנה עם הגיל

דפוסי השינה שלנו משתנים עם הזמן ועם הגיל. הצורך בשעות שינה והתמודדות עם נדודי שינה יכולה להיות שונה מאדם לאדם בשל אורח חיים ונסיבות אישיות משמחות או מצערות.

מצד שני הצורך בשינה טובה זהה אצל כולנו . שינה טובה ושקטה ללא נחירות , בין אם אתה חולה סוכרת או סובל מיתר לחץ דם . שינה טובה ורציפה חיונית לבריאות טובה , לשמירה על ערנות ואנרגיה ובבניית הגנות גופך מפני זיהום, מחלה כרונית ואפילו מחלות לב. אז אם אתם סופרים כבשים זו הכתבה עבורכם.

נדודי שינה ? טיפים לשינה טובה שיטות שיעזרו להירדם מהר

  1. שעת שינה קבועה נסו ככל שניתן לקבוע לעצמכם שעה קבועה לשנת הלילה. התמדה בשעת שינה קבועה תסייע לכם גם להשכמה טבעית ונעימה.
  2. להימנע מארוחות כבדות לפני השינה – שעות הערב יכולות לזמן לנו ארוחות שחיתות , אבל ייתכן והן ייפגעו באיכות השינה ואולי אף יגרמו לנדודי שינה בשל חוסר נוחות. אפשר לאכול לפני השינה מלפפון או ארוחה קלילה , עם כמה שפחות מלח נתרן וסוכר.
  3. שמירה על כושר ואורח חיים בריא – הגוף כמערכת אחת פועל טוב יותר גם מבחינת נדודי שינה כאשר הוא מאוזן , עם לחץ דם מאוזן ועם פעילות גופנית מותאמת לכל אחד מאיתנו באופן אישי. פעילות גופנית כגון הליכה יכולה להוסיף לאיכות השינה.
  4. להימנע מקפה וקופאין בשעות הערב – הקופאין הוא משקה מעורר. אם נקח לעצמנו כוס קפה מפנק בשעות הערב ייתכן ונתקשה יותר להירדם . אפשר תמיד לשתות תה ירוק שתמיד בריא .
  5. לפרוש לשינה כאשר אנו עייפים באמת לא נרדמתם אחרי רבע שעה או  20 דקות, אפשר לקום  מהמיטה, לקרוא ספר או לשמוע מוסיקה טובה ומרגיעה שתאפשר לנו להרפות את הגוף ולצנוח אל תוך שינה טובה.

סוף לנדודי שינה עם טיפים ועצות כיצד להירדם בלילה מהר טיפים פשוטים וחשובים האתר הישראלי לבריאות ואיכות חיים שמסייעים לישון בצורה טבעית וקלה ללא נדודי שינה ולספק לעצמך שנת לילה מעולה ובריאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *