לחם שיפון לחולי סוכרת ללא סוכר

לחם שיפון לחולי סוכרת ללא סוכר לחמים דלי קלוריות

מה נדרש מלחם לחולה סוכרת ? שיהיה בו מעט קלוריות ללא תוספות סוכר מיותרות ובעיקר שיהיה טעים ולא יעלה במהירות את לחץ הדם ואת רמות הסוכר בדם. כתבה מיוחדת לחם שיפון לחולי סוכרת ללא סוכר לחמים דלי קלוריות

לחם שיפון לחולה סוכרת ללא סוכר אתר הסוכרת של ישראל

לחם שיפון לחולה סוכרת ללא סוכר אתר הסוכרת של ישראל

למה חולי סוכרת רוכשים לחם שיפון ?

קמח השיפון וקמחים מלאים באופן כללי אינם מעלים את רמות הסוכר בדם באופן מהיר. שילוב פרוסות לחם מקח מלא מאפשר אכילה שלהם במסגרת שלושת הארוחות העיקריות או לפחות בארוחת בוקר וארוחת הערב הקלילות יותר וכן בארוחת ביניים במסגרת תפריט מאוזן לחולה סוכרת.

הדיאטנית האישית שלי המליצה לא פעם לרכוש לחם שיפון , הוא בטח עדיף לחם לבן או מאפים ולחמניות מקמח לבן שמעלים את הסוכר במהירות רבה יותר. עם השנים התרגלתי לטעם ובכל טיול בחול אני רוכש כמה לחמים קטנים כאלו להמשך המסע.

לצד לחם שיפון ישנם על המדף ( ניתן להזמין גם באתר רשתות המזון ) לחם כוסמין לחם חיטה מלאה ומאפים לחולה סוכרת או לחמים דלי נתרן ואז להקפיד על שמירה באריזה לטובת טריות וארך חיי המוצר.

המלצות תזונה לחולה סוכרת

במטרה לשמור על ערכי A1C תקינים ולעבור בהצלחה בדיקות רמת סוכר אנו שואפים לשלב בתפריט מוצרים דלי קלוריות ומעט פחמימות לצד כל אבות המזון הנדרשים. גם לטעם האישי יש משמעות רבה בבניית תפריט אישי לחולי סוכרת או תפריט דל נתרן במטרה לשמור גם על ערכים נורמלים של לחץ דם.

לא רק לחם ללא סוכר כללי הבריאות לחולה סוכרת

ארגוני בריאות בינלאומיים ממליצים לחולי סכרת או אפילו טרום סוכרתיים לבסס את תפריט אישי מותאם על דגנים מלאים, ירקות, פירות, קטניות, מוצרי חלב דלי שומן, עוף ודגים בתנור לצד כללי הברזל של תזונת סוכרתיים :

  1. לצרוך שומן חד בלתי רווי משמן זית, אגוזים, שקדים ואבוקדו
  2. הפחתת שומן רווי, שומן טרנס, מלח ובשר מעובד כמו נקניק  ולהקפיד על תזונה דלה בקלוריות

 

אתר הסוכרת הישראלי טיפים חשובים לאיכות חיים ושמירה על ערכי סוכר עם תפריטים מאוזנים התורמים לאיכות החיים של חולה סוכרת טיפים לקבלת אחוזים מביטוח לאומי הנחות בארנונה פטור ממס הכנסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *