תבלינים ללא מלח וסוכר לחץ דם וסוכרת

תבלינים ללא מלח וסוכר לחץ דם וסוכרת

בשנים האחרונות אני מקפיד על תזונה מומלצת לחולה סוכרת. בנוסף אני גם בודק את לחץ הדם ומוודא שהוא מאוזן מרבית שעות היום. על מנת לסייע לאיזון הערכים בגופי אני משלב בארוחות ובמזון תבלינים ללא מלח וסוכר לחץ דם וסוכרת ובכתבה הזו אמליץ לכם מהניסיון האישי שלי ! בתאבון !

תבלינים ללא מלח וסוכר לחץ דם וסוכרת

תבלינים ללא מלח וסוכר לחץ דם וסוכרת

רשימת תבלינים טבעיים שניתן לגדל בעציץ קטן

טימין קורנית תבלין ללא מלח

אחד מהתבלינים הטבעיים שפוט לגדל בבית בעציץ או פשוט לרכוש חבילה שעולם כמה שקלים ויש בכל סופר מרקט או ירקן. מוסיפיה הרבה טעם גם כאשר היא יבשה . פשוט משלבים בתבשיל או דג בתנור כמה עלים והטעם שפתיים יישק. !

פטרוזיליה טרייה או לקטוף מהעציץ

לא חייבם לשתול פטרוזיליה אפשר לרכוש אותה טרייה והיא מוסיפה המון צבע וטעם כאשר היא טבעית. לאחרונה רכשתי עציץ פטרוזיליה ב 10 שח הוא גדל על אדם החלון , אני משקה אותו אחת לכמה ימים והוא מספק לי תבלינים טריים בכל פעם שאני מכין סלט ירקות טרי . פשוט תענוג.

נענע תבלין טבעי מלכת הסלט וקציצות הירק

פעם חשבתי שרק בבית של סבתא שלי גדלה נענע. העשב הירוק שהופך את התה למשקה טעים עם טעם נוסטלגי ומקורי. הנענע אוהבת מים וקצת פחות נח לגדל אותה בעציץ קטן , היא גם נוטה להצמיח תפרחות ואז צריך להחליף את העציץ. מה עושים ? פשוט קונים חבילת עלי נענע , שומרים במקום ללא לחות במקרר ומשלבים גם בסלט , גם בקציצות ירק וגם בחביתת ירק שמגיעה לצלחת במסגרת ארוחת בוקר לחולה סוכרת.

עציץ רוזמרין לתיבול אנטיפסטי הכי קל שיש

הגעתי למסקנה שיש לגוון את התפריט שלי. אחת הדרכים היא להכין מדי פעם אנטי פסטי בתנור. ומה יותר מתאים לאנטי פסטי מאשר עלי רוזמין שגם מקשטים את הירקות בתנור וגם מוסיפים ארומה טבעית לטעם ? לגדל רוזמרין בעציץ במטבח זה הכי קל שיש. מתעצלים לטפח את הצמח  ?  פשוט רוכשים כמה עלי רוזמרין בקופסאת פלסטיק ( קיים בכל חנות סופרמרקט גם באינטרנט) ושומרים במקרר גם אם זה מתייבש. אפשר לשלב רוזמרין גם בתה לפי הטעם.

שמתי לב שבדומה לכך שהתרגלתי לאכול ללא סוכר ומלח כבר לפני שנים רבות , גם החוויה הקולינרית בבית עלתה מדרגה כאשר אני מבשל עם צמחי תבלין טבעיים. מה קורה במסעדה מחוץ לבית ?  אתם כבר מכירים את דעתי , מדי פעם אפשר לחרוג במידה ולהינות מתפריט רק רגיל.

אתר הסוכרת של ישראל טיפים על תשונה לחולה סוכרת מימוש זכויות ביטוח לאומי איתור כספים אבודים חינם טפסים חשובים והמלצות על מזונות מומלצים להורדת סוכר וערכים נורמליים של לחץ דם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *