ויטמינים לחולי סכרת ותוספי מזון

ויטמינים לחולי סכרת ותוספי מזון

כאשר אדם נמצא במצב של סוכרת או טרום סוכרתי חשוב להקפיד על נטילת ויטמינים להשלמת התזונה על מנת להעניק לגוף מגוון תזונתי. ויטמינים לחולי סכרת ותוספי מזון. 

ויטמינים לחולי סכרת ותוספי מזון

ויטמינים לחולי סכרת ותוספי מזון

תוספי מזון לסוכרתיים

כמעט בכל אתר לחולי סוכרת ישנן המלצות על השלמת התזונה באמצעות ויטמין לסוכרתיים או תוספי תזונה המסייעים לשלוט על רמות הסוכר בדם, ממתנים את לחץ הדם ומשתלבים היטב בתפריט מאוזן לסוכרתיים. 

עוד באתר – טיפול בלחצים מסייע לאיזון הגוף 

בטיחות קודמת לכל- מה צריך לדעת על תוספי תזונה, ויטמין 

באופן כללי, תוספי מזון אינם מוסדרים על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA). לקבלת המוצרים הבטוחים ביותר, יש להתייעץ עם רופא המשפחה, דיאטנית מטעם קופת החולים או מרפאת הסוכרת בקהילה. גם רכישת המוצר צריכה להיעשות בבית מרקחת, כך לפי דעתי. 

איזו השפעה יש לוויטמינים על רמות הסוכר בדם? 

תוספי תזונה עלולים לגרום לתופעות לוואי לא רצויות – או מסוכנות – במיוחד אם הם מתקשרים עם התרופות שלך.

בעוד שמרכיבים מסוימים עשויים להעצים את ההשפעות של התרופות לסוכרת ולגרום להיפוגליקמיה (רמות נמוכות של סוכר בדם, הנקראות גם גלוקוז בדם). אחרים עשויים להשפיע באופן הפוך, מה שמוביל להיפרגליקמיה (סוכר גבוה בדם).

מחקר על תוספי מזון רבים אינו חד משמעי. שוחח עם הרופא שלך לפני שתתחיל ליטול כרום, ויטמין E, סנט ג'ון או ניאצין.

  • תוסף B12 יכול להועיל אם יש לך סוכרת מסוג 2 וחסרת בוויטמין
  • ויטמין D. יש קשר בין ריכוזים גבוהים יותר של ויטמין D בדם בילדות לבין סיכון נמוך יותר לסוכרת מסוג 1. יש צורך במחקר נוסף כדי להבין את הקישור, אך הנה דבר אחד שמומחים יכולים להסכים עליו: אם חסר בוויטמין D, תוסף יכול לעזור.
  • תוספי ויטמין C ו- E לפי ADA אין כרגע מחקרים התומכים ביעילותם. שוב, כאן רופא המשפחה יכול לסייע בהחלטה.
  • קינמון להורדת רמות הסוכר בדם – אינו יעיל כמו תרופת הסוכרת מסוג 2. תוספי קינמון לא עוזרים לאנשים עם סוג 2 להשיג יעדי טיפול או לספק ירידה אמינה ברמת הסוכר בדם. עם זאת, מכיוון שקינמון הוא תיבול ריחני, תוכלו להשתמש בו בטעם האוכל שלכם במקום בתבלינים ממותקים.
  • הכתבה הנה בגדר סקירה כללית ואין בה להמליץ על צריכת ויטמינים אות תוספי תזונה. בכל הקשור לנושא יש להתייעץ עם רופא בקופת חולים ובמרפאת הסוכרת שלך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *