פיטאיה פרי ערך תזונתי שתורם לאיזון רמת הסוכר בדם

פיטאיה פרי ערך תזונתי שתורם לאיזון רמת הסוכר בדם

מה אוהבים חולי סוכרת לאכול?. פירות שלא מעלים ערכי הסוכר בדם. ואם אנחנו כבר בעונת הפירות הטעימים בו נכיר את הפרי העשיר בויטמין C וסייע למערכת העיכול. הכירו את פיטאיה פרי ערך תזונתי שתורם לאיזון רמת הסוכר בדם.

חולי סוכרת הכירו את פיטאיה פרי ערך תזונתי

לרגל פתיחת עונת הפיטאיה בישראל, מסביר אילון זמיר, מנהל מטעי הפיאטיה של "חקלאי גרנות", מהן העובדות שכדאי לדעת על הפרי המיוחד הזה. למה חשוב שתכירו אותו. כי אין הרבה פירות שתורמים לאיזון הסוכרים בגוף.

עוד באתר בדיקת המוגלובין A1C מחשבון בדיקת המוגלובין מסוכרר

אבא שלי היה חקלאי. הוא היה נוהג להביא לביתנו פירות שונים ומשונים. מאז שהיינו ילדים היינו נחשפים לכל מיני פירות חדשים. פעם אחת הוא הביא כמה פריטים מחווה לגידול ניסיוני של פירות. לא היה לזה שם, אז פשוט קראנו לזה פרי. עברו שנים והשנה כאשר טעמתי פיטאיה, קפץ לי זיכרון ילדות. כן זה היה דומה לטעם ההוא.

פיטאיה פרי ערך תזונתי שיווק פיטאיה חקלאי גרנות צילום פיני לוי

פיטאיה פרי ערך תזונתי שיווק פיטאיה חקלאי גרנות צילום פיני לוי

סגולות של הפרי ותרומתו לאיזון הסוכר ומערכת העיכול.

לרגל פתיחת עונת הפיטאיה בישראל, מסביר אילון זמיר, מנהל מטעי הפיאטיה של "חקלאי גרנות", מהן העובדות שכדאי לדעת על הפרי המיוחד הזה. ולא רק בגלל שלפיטאיה יש 3 שמות מקצועיים: פיטאיה, דרגון פרוט (פרי הדרקון) ופרי האלים. שכמו שתכף נראה בהחלט מוצדקים. בסופו של דבר היא שיח מטפס הצומח לגובה ויכול להגיע לגובה של 20 מטר. הפיטאיה מגיעה מהמזרח הרחוק ודרום אמריקה ויש מעל לכ-300 זנים של הפרי.

לקרר ולאכול טרי וטעים פירות לחולי סוכרת

קליפת הפרי אדומה, ורודה-סגולה או צהובה, וממנה מסתעפים עלעלים המזכירים ארטישוק. תוכן הפרי עסיסי, בצבע לבן או סגלגל והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים.
פרח הפיטאיה פורח רק מספר שעות בלילה וביום נסגר הפרח.
בשביל לקבל פרי נדרשים לפחות שני זנים שונים המפרים זה את זה, כלומר האבקנים של זן אחד מפרים את הזן השני.
על פי מחקרים, פרי הפיטאיה מסייע לפעילות מערכת העיכול וידוע גם באיזון רמת הסוכר בדם.
הפרי מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חימצון רבים. הפרי מתוק, מעט חמצמץ, בעל צבע סמוק כשל סלק ומכיל מיץ רב.
הצרכן הישראלי למד להכיר ולאהוב את הפיטאיה והיא מאומצת בחום לסל הפירות העונתי. בנוסף לתכונות הבריאותיות, הפיטאיה מוסיפה המון צבע ויופי לכל מגש אירוח של פירות. רצוי לאכול את הפיאטיה לאחר קירור וליהנות מהטעמים הנפלאים והעדינים של הפרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *