כמה מים צריך לשתות ביום כוסות וליטרים

כמה מים צריך לשתות ביום כוסות וליטרים

המים מהווים כ 70 מגוף האדם אז מה זה אומר לנו?. שהם טובים לבריאות אבל כמובן במידה. אז איך יודעים את התשובה לשאלה כמה מים צריך לשתות ביום כוסות וליטרים ?. על כך בכתבה שלפניכם. 

למה המים נחשב לבריאים? המים הטריים הם המשקה הטוב ביותר מכיוון שהם אינם מכילים אנרגיה (קילו ג'אול). מה הם מעניקים לגוף האדם?. לחות חיונית, נוזלים, פינוי רעלים וסוכר.

מהברז או מינרלים?. מים מהברז הם גם לרוב בחינם וזמינים בדרך כלל בכל מקום שאתה הולך. מה לגבי המים המינרלים?. לפחות בישראל אין הוכחה חד משמעית שאין לשתות מי ברז למעט במקומות שהוגדרו מראש. 

כמה מים צריך לשתות ביום כוסות וליטרים

כמה מים צריך לשתות ביום כוסות וליטרים

אין תשובת קסם וזה תלוי גם בכם כמה מים צריך לשתות ביום?. 

מה נאמר בהקדמה?. הנתון הוא אישי וחשוב להתייעץ עם רופא משפחה בקופת החולים אם עם תזונאי בהתאם למצב הבריאותי ואופי הפעילות. אבל בכל זאת ננסה לתת תשובה. 

באופן כללי, מחקרים שונים מציגים נתון לפי נשים צריכות לשתות 2.7 ליטר ביום, שווה ערך ל 11 כוסות וגברים 3.7 ליטר שהם בערך כ 16 כוסות מים. אבל האם אנו באמת חייבים לשתות את הכמות הזו?. ממש לא. למה?. חשוב לזכור שחלק מהנוזלים מגיעים לגוף באמצעות אוכל או משקאות כגון קפה, תה או משקאות קלים במוצרי מזון ובעיקר פירות וירקות טריים.

עוד באתר מתכון קבב דג עם אפונה קישואים וטחינה של ג'קי אזולאי

לחיים כל העובדות על המים שלנו

המים חיוניים לרוב תפקודי הגוף.
לגוף האדם אין דרך לאגור מים והוא זקוק לאספקה טרייה מדי יום.
המקור הטוב ביותר לנוזלים הוא מי ברז טריים למרות שיש מי שיטען שמים מינרלים הרבה יותר טעימים. 
איזו כמות ילד צריך לשתות?. הוא יזדקק לכמויות שונות של נוזלים, בהתאם לגילו ולמינו.
למה מתרחשת התייבשות?. תופעה זו יכולה להתרחש כאשר הנוזלים בגוף נמוכים. זה יכול להיות סכנת חיים, במיוחד לתינוקות, ילדים וקשישים.

ליטר מים כמה כוסות יש בו?  

לרוב כאשר מדובר על כוסות שתייה רגילות הן בעלות קיבולת של כ 250 מ"ל שזה אומר רבע ליטר. 

מיתוסים ודיאטה כמה מים צריך לשתות ביום כדי לרזות? 

ראשית נזכיר לגולשים כי בנושאים אלו יש להתייעץ עם מומחה רפואי על מנת שיתאים את התשובה למצבכם הרפואי. ואם אתם בריאים לחלוטין? גם לכם לא יזיק. 

ירידה במשקל דורשת יותר מסתם אכילה בריאה ופעילות גופנית – היא דורשת בחירות אורח חיים חכמות שיכולות לעזור להאיץ את ההתקדמות שלך לעבר יעדי הירידה במשקל שלך. דוגמה טובה היא שתיית מים. אבל כמה מים צריך לשתות ביום כדי לרדת במשקל, ואיך זה עובד?. 

שתיית מים יכולה להיות אחת הדרכים הקלות ביותר להגביר במהירות את חילוף החומרים בגופך, לשטוף רעלים ולעזור לך להשיל מעט משקל מבלי לשנות באופן קיצוני את התזונה שלך או להוסיף עוד זמן לאימונים שלך. למרות שאנו עשויים לחשוב שאנו שותים מספיק מים, יכול להיות שאנו שותים פחות ממה שהגוף צריך כדי לקדם ירידה במשקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *