סוכרת נעורים סוג 1 יום עיון בבית החולים שמיר אסף הרופא

סוכרת נעורים סוג 1 יום עיון בבית החולים שמיר אסף הרופא

המרוץ לחידושים בשמיר. זה מכבר נערך במרכז הרפואי שמיר יום עיון ופעילות אתגרית לילדים נוער ובני משפחותיהם, המתמודדים עם סוכרת נעורים סוג 1.

מה למדנו בכנס סוכרת נעורים סוג 1 בבית החולים שמיר? 

השבוע נערך כנס המשפחות השנתי לילדים, נוער ובני משפחותיהם המתמודדים עם סוכרת סוג 1 בשמיר אסף הרופא.

מי נכח בכנס?. ליום העיון הגיעו משפחות רבות המטופלות במרפאה.

מאיזה חוויות והעשרה נהנו באי הכנס?. הרצאות חדשניות ופעילות ניווט ספורטיבית משפחתית בעזרת מפה בסגנון המרוץ למיליון ברחבי המרכז הרפואי. מה קרה בסיום?. לקינוח נערכו קבוצות דיון אשר הונחו על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים.

הרצאות בנושא סוכרת סוג 1 

ההרצאה הראשונה ניתנה על ידי פרופ' מריאנה רחמיאל, מנהלת המכון לאנדוקרינולוגיה ילדים ונוער, בנושא ניווט בעולם האינסולינים והטכנולוגיה של שנת 2023.

עוד באתר – קצבת נכות חולה סוכרת 2023 כמה נכנס לחשבון הבנק?

לאחר מכן, ניתנה הרצאה על ידי ד"ר רונית הנגבי, בנושא תזונה דלת פחמימה בעולם הסוכרת, ניתנו טיפים מועילים לתחליפי קמחים ומתכונים מותאמים למתמודדי סוכרת. מיכל דקל, אחות מומחית על בסוכרת, הרצתה על התמודדות עם תקלות יומיומיות בניהול הסוכרת והציגה פתרונות שונים.

סוכרת נעורים סוג 1 יום עיון בבית החולים שמיר אסף הרופא

סוכרת נעורים סוג 1 יום עיון בבית החולים שמיר אסף הרופא

לאחר מכן רוני עומר, פסיכולוגית המרפאה דיברה על מצבי מצוקה בחיי היומיום הם אוניברסליים וארעיים וניתן להתמודד עימם בדרכים שונות ומצבי מצוקה שונים דורשים מאיתנו לנווט אחר נתיבים שונים של התמודדויות ולפלס דרכינו.

פעילות ספורטיבית לחולי סוכרת 

לאחר סדרת ההרצאות נערכה פעילות ספורטיבית. כיצד זה מועיל להתמודדות?. הגברת הלכידות המשפחתית סביב פעילות הדורשת שיתוף פעולה, הפעלת שיקול דעת. בנוסף לתרומה להכרות בין משפחתית והידוק הקשר של המשפחות אל המרפאה.

בקבוצות הדיון דנו בנושא התמודדות עם אתגרי הסוכרת בחיי היומיום. מי הנחה?. עובדים סוציאליים ופסיכולוגים רפואיים ושיקומיים.

הכירו את האתגרים של מתמודדי סוכרת נעורים בישראל

בשיחות הועלו קשיים בהתמודדות עם ילד חולה סוכרת. אילו אתגרים יש להורים?. לבטים לגבי גבולות, מעורבות והתערבות בניהול הסוכרת של הילדים, חרדות יומיומיות לשלומם של הילדים, התמודדות חברתית במסגרות השונות ועוד.

יום העיון התאפשר הודות לתמיכתן של חברות גפן מדיקל, מדטרוניק, לילי, פדגיס ונובונורדיסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *